•Jisung'dan•
Ailecek masaya oturmuş yemek yiyorduk. İşte söylemenin tam zamanı gelmişti.
"Birşey söyliycem."
"Söyle bakalım" dedi babam yemeğine devam ederken.
"Edebiyat öğretmenimiz Haseok hoca bana özel olarak ders verebilecegini söyledi. Korecemi düzeltmek için. Ve tabi doğal olarak üc-"
Sözümü kesen annem oldu.
"Gereksiz birşey için para veremeyiz Jisung!" dedi sinirle.
Gereksiz? Burda tam olarak gereksiz olan şey ne acaba? Ah tabi ailemden fazla şey bekliyorum ben. Onlar paradan gözleri dönmüş iki kişiler.
Sakinliğimi korumaya çalışarak lafıma devam ettim.
"Önce bi dinleseniz keşke. Hem özel kurslara vereceğimiz paradan daha ucuz." Amacım ikna etmeye çalışmaktı.
"Senin için para harcayacağımızı mı sanıyorsun? Böyle birşeyi asla yapmayız Jisung!" dedi babam kibirle.
Gözlerimin dolmasına yetmişti bu lafı. Yinede ağlamadım.
"Ben sizin oğlunuz değil miyim? "
"Senin gibi bir gereksiz oğlumuz olsa ne olur olmasa ne olur? dedi annem.
Göz yaşlarımı zar zor tutuyordum.
"Gereksiz mi?"
Anca bunu diyebilmiştim. Cevap vermedimlerini görünce sofradan kalktım.
"Biraz dışarı çıkıcam." dedim ağlamaklı bir sesle.
Ardından kulaklık ve telefonumu alıp evden çıktım. Göz yaşlarımı serbest bırakmıştım.
Kulaklıklarımı kulağıma takıp yürümeye başladım. Yolları az çok çözdüğüm için nereye gittiğimi biliyordum. Meydana gidiyordum. Buraya çokta uzak değildi zaten.
Neden bu kadar büyüttün? diye düşünebilirsiniz. Şaka yapsalardı size hak verebilirdim ama onlar ciddilerdi. Bi insan nasıl çocuğuna "gereksiz"diyebilirdi ki? İyide olsa kötüde olsa onların oğluydum sonuçta.
Meydana geldiğimde tekrar o genci gördüm. Gitar çalanı....
Göz yaşlarımı elimle sildim. Yanına gidip oturdum.
O ise muhtemelen benim yüzümden durmuştu.
Bana doğru döndü.
"Seninle önceden karşılaşmıştık sanki?" dedi merakla.
Gülümsemeye çalışarak cevapladım.
"Çarpışmıştık..."
"Ah doğru şimdi hatırladım. Ağlamışsın, birşey mi oldu?"
"Oldu... Boşver beni. Nasılsın?"
"Seni zorlamak istemem ama benden sır çıkmaz merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•You Never Know • (MinSung) ¹
Fanfiction~Beni yargılamak bana inanmaktan daha kolay. Çünkü herkes görmek istediğini görür~ Duygusuz ve ezik olarak bilinen Minho.... Kimse içinde nasıl fırtınalar koptuğunu bilmezdi. Kimse içinin kan ağladığını görmedi. Onun yerine ona "duygusuz ve ezik" d...