34 "O Kişi"

175 25 23
                                    

"Minho hyung."

Duyduğum ses ile gözlerimi zorlukla açıp o kişiye baktım. Önce çıkaramasamda Seungmin olduğunu anladım.

"Bu havada burda ne yapıyorsun?"

Cevap vermeyi isterdim ama vücudum daha fazla dayanamadı buna. Tam o anda etrafımda tamamen kararmış ve gözlerim kapanmıştı.

•Seungmin'den•

Annemin zoru ile markete gitmek için evden çıkmıştım. Hayır kendisi gitse ölecek sanki...

Markete gidip bana verilen listedeki herşeyi aldıktan sonra eve doğru yürümeye başlamıştım.

Hava baya soğuktu. Montum olduğu halde üşüyordum gerisini siz düşünün.  Hayır yani biz yaz ayına girmemiş miydik, neydi bu soğuk?

Söylene söylene yürümeye devam ediyordum ki dikkatimi çeken birşey olmuştu.

Biri bu soğukta üstünde birşey olmadan merdivenlerin orda oturuyordu. Burası Minho hyungların oturduğu binaydı.

Ona doğru yaklaştığımda Minho hyung olduğunu görmüştüm... Burda ne işi vardı? Hava zaten soğuktu.

Ona neden burda olduğunu sorduğum anda gözleri kapanmış ve olduğu yerde bayılmıştı.

O anki adrenalin ile ne yapacağımı şaşırmış elimdeki şeyleri yere attığım gibi yanına gittim.

Vücudu buz gibiydi. Kendimi umursamayıp montumu çıkardım ve ona giydirdim.  Ardından elimi alnına götürdüm. Tahmin ettiğim gibi ateşi vardı.

Onu eve mi götürmeliydim yoksa hastaneye mi??

Hastaneye götürmek daha mantıklı olacaktır. O yüzden telefonumla babamı aradım. Bizim ev zaten buraya yakındı. O yüzden arabayla gelip onu beraber götürebilirdik.

......

Hastaneye gelmiştik. Doktor onu alıp muayene etmeye başlamıştı. Biz ise orda bekliyorduk.

"Bu saate ve bu havada dışarda ne işi var bu çocuğun?" diye sormuştu babam.

"Bilmiyorum ki. "

"Biz onu şimdi hastaneye getirdik falanda. Ya ailesi? Haberleri yok belkide nerde olduğundan. "

"Ailesi... Onları tanımıyorum bile."

Tam o sırada doktor gelmişti.

"Korkulacak bir durum yok merak etmeyin. Sadece üşümüş ve biraz ateşi var. Şimdi serum takdık. Serum bitince gidebilirsiniz." Bunu söylediten sonra gitmişti.

"Kim bilir ne zamandan beri orada?" dedim mırıldanarak.

"Asıl soru neden orada olmalı bence Seungmin." dedi babam buna karşılık.

........

Serumu bittikten sonra onu bizim  eve götürmüştük. Hâlâ uyanmamıştı bile.

Normalde kimseye asla vermediğim yatağımı bugünlük Minho hyunga vermemde sorun yoktu. Bizimkilere bile vermem normalde. Arada bana kalmaya geldikleri oluyordu. Ama yatağımı asla ona vermiyordum. Ama konu Minho hyung ise sorun yoktu.

•You Never Know • (MinSung) ¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin