7 "Endişe"

291 39 71
                                    

"Özür dileme lütfen. Ve unutmaki ne olursa olsun o kadının yanına gitmem. Ki çoktan reşit oldum. Beni alma gibi bir hakkı da yok!"

Göz yaşlarını silip ayağa kalktı.

"Neyse benim gitmem lazım. Saat geç oldu o yüzden şimdi yatağa gidiyorsun."

"Bi dk sen nereye gidiyorsun ki? Sakın bana kumar oynamaya gidiyorum deme."

"HAYIR! Bıraktım ben oynamayı." Dedi pişmanca.

"Ne zaman? O halde dün sabaha karşı 6'da nerden geliyordun?"

Onu görmüştüm. Açıkçası kumardan geldiğini düşünmüştüm.

"İşe başladım... Ordan dönüyordum. Gececiyim"

"Sen işe mi başladın? Neden benim bundan haberim yok?"

"Söyleyecektim inanki ama-"

"Boşver bana hesap vermek zorunda değilsin." dedim.

"Pekala benim şimdi gitmem gerek yoksa geç kalıcam. İyi geceler sana."

"Sanada iyi çalışmalar." Deyip onu uğurladım.

Tuhaf, hemde çok tuhaf. Onu değiştiren neydi?

Son 1 ay içerisinde ondan hiçbir şekilde şiddet görmediğim doğrudur. Açıkçası bu beni yeterince şüphelendirmişti zaten.

Şimdi bide bu.

Tuhaf değil mi sizcede?

_______________________

Jisung'dan

Sınıfa girdiğimde sadece Minho hyungun olduğunu gördüm.

İlk başta tuhaf geliyordu açıkçası. Çünkü derslerle alakası yoktu. E arkadaşıda yoktu okulda -bildiğim kadarıyla- . Bu kadar erken gelmesinin sebebi nedir diye düşünüyordum hep.

Şimdi ise sorgulamıyorum. Hem alıştım hemde ilk gelenlerden biride bendim...

Nazikçe "Günaydın" diyip yanına oturdum.

Sınıfta kimse onunla konuşmadığı gibi selam vermeye de tenezzül etmezlerdi. Ama ben her gün ona günaydın derdim. Çünkü o da insan.

Ardından kitap ile defterimi çıkarıp sıraya koydum. Bizimkilerden kimse olmadığı için mecbur telefonla oyalanmak zorundaydım. Malum Minho hyung konuşmayı sevmiyordu... Bende zorlamıyordum.

Telefonumda boş boş dolanırken bir mesaj geldi.

Annemden...

Annem

Bugün oyalanmadan direk eve geliyorsun Han Jisung!

Bu neydi şimdi?

Ardından bir mesaj daha geldi.

Ben ve baban seninle konuşmak istiyoruz.

Tamam.

Bunu yazdığım gibi internetimi kapatıp telefonumu çantama attım.

Yazdığı şey beni yeterince germişti. Annem veya babam farketmeksizin, eğer fazla kapalı bir şekilde konuşuyorlarsa iş ciddi demektir.

•You Never Know • (MinSung) ¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin