19 "Bisiklet"

216 30 51
                                    

______________

Günlerden Pazardı. Ama Jisung alarmını kapatmadığı için sabah erkenden kalkmak zorunda kalmıştı.

Telefonuna uzanıp alarmını kapattı. Ardından tekrar kafasını yastığa koydu. Sağa döndü sola döndü. Ama bir türlü uyuyamadı. En sonda uyumaktan vazgeçip yatağından kalktı. Dolabına yönelip giyiceği kıyafetleri seçtikten sonra üstünü giydi. Ardından lavaboya doğru ilerledi. Elini yüzünü yıkayıp, dişlerini fırçaladıktan sonra kırk yılda bir eline geçen telefonunda gezinmeye başladı.

.....

Mesajlardan gelen bildirim ile YouTube'dan çıkıp mesajlara girdi.

Felix

Jisung, eğer ailenden izin alabilirsen bugün dışarı çıkmaya ne dersin?

Diğerleride gelecek mi?

Evet. Hatta Minho hyungu da çağırmayı düşünüyoruz.
Ama bizim dememiz ile geleceğini sanmıyorum o yüzden senin demen daha iyi olur gibi.

Pekâlâ. Bi aileme sorarım. Ona göre haber veririm sana.

Tamamdır görüşürüz küçük sincap.

Ahh sana kaç kere bana öyle deme dedim?

Hemende sinirleniyorsun ama. Neyse bir daha demem küçük sincap.

🤦Her neyse. Görüşürüz küçük civciv.

Birbirleri ile böyle didişiyorlardı işte. Tatlı bir şekilde...

Jisung derin bir nefes alıp yatağından kalktı. Ailesinden izin alması gerekiyordu. Ama bunu yapabilir miydi? Bunları düşünerek ailesinin yanına gitti.

"Anne ve baba. Size birşey demem lazım." Bunu söylerken bile fazlasıyla gerilmişti. Sanki alt tarafı ne olacaktı. "Hayır." deyip konu kapanacak ve gidemeyecekti.

"Söyle bakalım." Babasının sesi neden hep ciddiydi ki? Jisung buna hiç anlam veremiyordu. Çünkü küçüklüğünden beri babasının yumuşak bir şekilde konuştuğunu görmemişti. Gerçi babası yine iyiydi ama annesi...

"Şey arkadaşlarımla beraber dışarı çıkabilir miyim acaba?" Vücudunu birden ter basmıştı. Bu kadar gerilmesine gerek yoktu ama elinde değildi ki.

Annesi ile babası göz göze geldiler. Bu Jisung'u iki kat daha germişti.

"Sadece bugünlük ama." Annesinin sesi ne kadar ciddi olursa olsun Jisung'un gerginliği birden yok olmuştu.

Hoplaya hoplaya odasına doğru gitmişti.

Felix

İzin verdilerrrr.
Yuppi.
Bizimkilere haber ver gelirken bisikletleri ile gelsinler.

Bisiklet ne alaka?

Sen sadece dediğimi yap.
Minho hyunga ben haber vericem.

Pekâlâ.
O zaman parktta buluşalım olur mu?
Orda bisiklet sürmek için geniş bir alan var.

Tamamm.
Ama bana konum atman lazım...

Atarım sorun değil.
Ben şimdi çıkıyorum o zaman.
Görüşürüz küçük sincap 🐿️.

•You Never Know • (MinSung) ¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin