35 "Tatil Fikri

179 24 29
                                    

•Jisung'dan•

Telefonu kapattıktan sonra üstüme güzel birşeyler giyip hızlıca evden çıktım. Seungmin'in evi biraz bana uzaktı. Ama araba bekleyecek şeyim yoktu o yüzden yürüyerek gidicektim.

......

Zili çaldım. Kapıyı annesi açmıştı.

"Hoşgeldin Jisung. Seungmin odasında." dedi güler yüzü ve tatlı sesiyle. Ben ise teşekkür edip Seungmin'in odasına doğru gittim.

Minho hyungu gördüğüm anda içimde bir rahatlama hissetmiştim nedensizce. Kalbim çok tuhaf atıyordu...

"Hoşgeldin Minik Sincap." diyerek karşıladı Seungmin beni.

"Ahh seninle uğraşamam ben." deyip göz devirerek Minho hyungun yanına gidip yatağın kenarına oturmuştum. Ben geldim diye kıpırdanmaya başlamıştı.

"Hyung ben yabancı değilim. Uzan lütfen."

Kafasını sallayıp eski pozisyonuna geri dönmüştü.

Ardından onunla ilgilenmeye başlamıştım. Elimi alnına doğru götürdüm. Biraz ateşi var gibiydi.

Seungmin'e dönerek "Bana neler olduğunu anlatacak mısın Seung?" diye sordum.

"Yoo meraktan çatla!" Bu çocuk niye bu kadar gıcık?

"Boş bir insansın biliyor musun?"  dedim sinirle.

Buna karşın bana dil çıkarmıştı. Alın işte gıcık...
Ona kaşlarımı çatmış ardından tekrar Minho hyunga dönmüştüm.

"Şu an iyi misin?"

"Seungminler sağolsun daha iyiyim."

"Amann sende ne abarttın haa. Sanki ne yaptık?"

"Sahi ne olduğunu anlatacak mısınız?"diye sordum merakla. Cidden merak ediyordum ne olduğunu.

"Şimdi şöyle oldu. Ben zorla markete gidiyordum. Neyse işte gittim birşeyler aldım geldim falan. Neden bilmiyorum ama birden Minho hyungların oradan geçesim geldi. Neyse işte eve doğru gideyim derken Minho hyungların binasının merdivenlerinde oturan birini gördüm. İlk kim anlamadım. Biraz daha yaklaşınca Minho hyung olduğunu gördüm..." diyerek herşeyi detaylıca anlatmıştı.

Gözlerimi tekrar Minho hyunga çevirmiştim. O asla telefonunu yanından ayırmazdı ki. Ne olmuştu da evde unutmuştu?

"Aklımı karıştıran birşey var. Herşeyi geçiyorum ama o saate neden dışardaydın?" diye sordum. Çünkü saat fazlasıyla geçmiş Seungmin'in anlattığına göre.

"Ahh... şeyyy... Öylesine çıktım işte."  Yeterince inandırıcı değildi.

Bakışlarımdan ikna olmadığımı o da anlamıştı.

"Boşver beni." diyerek yorganı üstüne çekmiş ve arkasını dönmüştü bize.

Biz ise Seungmin ile bakışıyorduk...

Onu yanlız bırakmak adına salona geçmiştik. Aslında yaptığı şeyi kaçmak için yaptığı ikimizde biliyorduk ama zorlamaya gerek yoktu anlatmak istemiyorsa.

........

•Minho'dan•

Seungminler'in evinden ayrılıp kendi evime gelmiştim. Evet hâlâ iyi hissetmiyordum ama onlara rahatsızlık vermek istemiyordum. O yüzden en iyisi eve gelmekti.

•You Never Know • (MinSung) ¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin