_________________
Seungmin'den
Okulların kapanmasına 2-3 aylık bir süre kalmıştı. Jisung ise tamamen düzelmişti desem yeriydi. Hâlâ arada bazı şeylerden tırssa bile bize karşı eskisi gibi değildi en azından.
Ve bu süreç boyunca Minho hyung ile fazlasıyla yakınlaşmışlardı. Biraz tuhafıma gitsede Minho hyung adına mutlu olmuştum. Onu birine bu kadar yakın görmek alışıldık birşey değildi hiç birimiz için. Bu yüzden onun adına tek ben değil, hepimiz mutlu olmuştuk.
"Neden beden dersinde maç yapmıyoruz?" Bunu duyduğum an gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Bunu Jisung söylemişti...
"Sen ciddi misin?" diye sormuştu Felix. En çok şaşıran oydu. Çünkü Jisung'a bunu teklif eden kişi hep kendisi olduğu gibi çoğu zaman reddedilmişti.
"Evet. Hemde fazlasıyla ciddiyim. Ama sadece biz oynayalım. Başka kimseyi katmayalım." Tabi Felix ile Hyunjin bu fırsatı kaçırır mı?
"O ZAMAN AYNI TAKIMDAYIZ." diye bağırmıştı Felix.
Buna karşın Hyunjin Felix' e sert bir bakış atarak " Hayır benimle aynı takımda olacak!" demişti. E tabi neredeyse okulda en iyi oynayan kişi o olunca...İkisi birden Dünya'dan koparak, birbirine düşman gibi bakıyordu.
"Hey,hey sakin olun! Önce siz takımlarımızı oluşturun bir. Sonra bir oyun oynayın . Sonra kim kazanırsa ben o takıma gideyim. Olur mu?" Dedi onları susturmak adına.
Onlar ise itiraz etmeden kabul etmişti.
Minho hyung oynamayacaktı. Yani 7 kişiydik. Ve bir kişi eksik kalıyordu...
"Hyung sen kaleye geçemez misin?" diye sormuştu Jeongin.
"Maalesef." diyerek başını iki yana sallamıştı.
Hepimiz birbirimize bakıyorduk. Hiç bir şekilde eşit olamazdık.
"Pekâlâ şöyle yapalımm. Sınıftan birini oyuna alalım. Olmaz mı?" Kabul etmeyeceklerini bilsem bile şansımı denemek istemiştim.
"Olmaz." demişti Chan hyung kararlı bir ses ile.
"E ne yapıcaz?" Cidden ne yapacaktık?
"Jisung 2 kişiye bedel değil mi zaten? Bir takıma güçlüleri koyun. Geri kalanları diğer takıma. O takımda da Jisung olsun." Gayet basit ve mantıklı birşey söylemişti Minho hyung.
"Hyungun dediğini yapıyoruz o zamann." dedi Felix heyecanla.
"Sen neye heyecanlanıyorsun? Sende iyi oynayan takımda olacaksın." diyerek mutluluğuna son verdim. Hain olmak böyle birşey ksmksm.
Takımlar aynen şöyleydi;
Hyunjin, Felix, Jeongin
Ben, Chan hyung, Changbin ve Han.(Gerçekle alakası yoktur. Kafama öyle esti öyle yaptım...)
..........
"Çocuklar duralım!" Han'ın elini kaldırarak söylediği şey ile hepimiz durmuş ona bakıyorduk. O ise sahadan çıkıp tribünlere doğru gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•You Never Know • (MinSung) ¹
Fanfiction~Beni yargılamak bana inanmaktan daha kolay. Çünkü herkes görmek istediğini görür~ Duygusuz ve ezik olarak bilinen Minho.... Kimse içinde nasıl fırtınalar koptuğunu bilmezdi. Kimse içinin kan ağladığını görmedi. Onun yerine ona "duygusuz ve ezik" d...