17 "Utanmak"

234 30 105
                                    


________________

•Minho'dan•

1 haftadır sınav oluyorduk. Daha 1 haftamız daha vardı... Kabustan başka birşey değil.

"Minho!"  Seslenen babamdı.

"Efendim baba?"

"Yanıma gel bir bakayım."Odamdan çıkıp salona gittim.

"Ne oldu?" Bıkkın bir ses ile söylemiştim.

Birden cüzdanını çıkardı. Ardından bana 300 lira para verdi. Rüyada mıyım ben?

"Bu ne?" dedim elimdekileri göstererek.

"Neye benziyor Minho?"

"Şaka kaldıracak halim yok baba." deyip elimdeki paraları ona uzattım.

O ise geri çevirdi. "Bu senin Minho. Aylık harçlığın. "

"Harçlık? " dedim dalga geçercesine.

"Evet." dedi ciddi bir ses tonu ile.

"Peki. " Uzatmak istemediğim için teşekkür edip odama geri geldim. Para ile bakışıyorduk. İlk kez bu kadar çok bir miktar görmem bir yana babamın ilk kez harçlık vermesi dahada şaşırtıcı.

............

"Lee Know hyung!" Duyduğum ses ile Jisung'un geldiğini anlamıştım. Uzun zamandır bu kılıkla onunla konuşmuyordum.

"Hoşgeldiniz Jisung-sshi. "

"Hoşbuldumm. Nasılsın?"

"İyiyim ama sen pek öyle görünmüyorsun." dedim kolundaki alçıyı göstererek.

"Ahh şey. Minik bir kaza. Yarın kontrole gidicez."

"Geçmiş olsun. Kaç haftadır böyle?"

"2 hafta oldu işte. "

"Anladım."

"İnsanlara bağımlı yaşamak berbat birşeymiş onu anladım. Evde yine o kadar sorun değil ama okul felaket..."

"Neden ki?"

"Düşünsene her gün birinin sana yemek yediğini. Hatta onu geçtim tuvalette yardım ettiğini düşün..."

Ne demek istediğini çok iyi anlamıştım ama anlamamış gibi davrandım. Söyleyeceği şeyden utanacağını biliyordum. Utangaç Jisung>>>>>>.

"Ya nasıl anlatayım şimdi? Şimdi okula mecburi pantolon ile gidiyorum. Ve tek elle fermuarımı açamayacağıma göre..."

Bunu söylerken yüzü kızarmış, domatese dönmüştü... Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Sana yardım eden kişi yakın arkadaşın olmalı. " Bilmiyormuş gibi sormaya devam ediyordum ㅋㅋ.

"Hem yakın arkadaşım hemde hyungum. Minho hyung... İkimizde erkek olsak bile yinede insan utanıyor."

Zaten kırmızı olan yüzü dahada kızarmıştı.

•You Never Know • (MinSung) ¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin