16 "Teklif"

238 32 84
                                    

__________

•Minho'dan•

O günden bu yana 1 hafta geçmişti. Ve Jisung 1 haftadır okula gelmiyordu. Ailesini az çok tanıyordum o yüzden yazıp yazmamak konusunda kararsız kalmıştım. Ama bir yere kadar...

Telefonumu çıkarıp ona yazdım.

Pekâlâ, kesinlikle eski Minho değilim. Ama şu an bu umrumda değil. Jisung ile en son hastaneye gittiğimizde görüşmüştük... Felixler'e de birşey soramıyordum çünkü onlarla bir gram yakınlığım yoktu.

Hadi Jisung görüldü atsan bile razıyım. Sadece iyi olup olmadığını merak ediyorum...

____________

Günlerden Pazartesi. Ve sınıfa gelen ilk kişi yine benim... Neden bu kadar erken geliyorsun diye soruyorsunuz büyük ihtimalle. Sadece evim buraya biraz uzak ve zaten erken uyanıyorum. O yüzden oyalanmak yerine direk okula geliyorum.

Sınıfa Felix ile Hyunjin girmişti. Acaba onlara sormalı mıydım?

Biraz düşündükten sonra sormaya karar verdim. Sonuçta sınıf arkadaşı değil miyiz?

"Şey birşey sorabilir miyim?"

İkiside aynı anda bana döndü.

"Tabi." dedi Hyunjin.

"Jisung 1 haftadır okula gelmiyor. Bir bilginiz var ?"

"Maalesef yok. "

"Aslında bizimde sana bir sorunuz var. O gün Jisung ile hastaneye gittiniz ya. Birşey çıktı ?" diye sordu Felix.

"Alçıya aldılar. Kolunda çatlak vardı."

"Belkide o yüzden okula gelmiyordur. Dinlenmek adına." dedi Hyunjin.

"Olabilir." dedim ve çantamdan kitabımı çıkardım. Olmazsa olmazım...

Ben kitabımı okumaya dalmışken ve tamda en heyecanlı yere gelmişken biri omzuna dokundu. Eğer Kangdae ise boğazına yapışabilirdim bu sefer.

Ama düşündüğüm kişi değildi. Jisung du...

Kolundaki alçıya rağmen gülümsüyordu.

"Duydum ki birileri benim için fazla endişelenmişş." Gülerek söylemişti.

Bende ona gülümsemiştim.

Normalde fazla gülümseyen bir insan değilimdir. -Bana duygusuz demelerinin bir nedeni de bu- . Ama Jisung farklı. O gülünce gülesim geliyor nedensizce.

"İyi misin?"

Yanıma oturarak cevapladı.

"O güne nazaran gayet iyiyim. Aslında okula gelecektim ama ailem ısrar edince gelmedim."

"Gelmeyince korkmadım değil."

"Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum hyung." Deyip sol kolunu omzuma attı. Bir insan neden bu kadar güzel güler?

•You Never Know • (MinSung) ¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin