Hatırlatma
Jisung çok farklıydı. Belki de....
Devamı
Belki de Jeongin dediklerinde sonuna kadar haklıydı. Sahi neden ona kızmıştım ki? Jisung'a olan duygularım onlara olan duygularımdan tamamiyle farklıydı. Ve bunun tek bir açıklaması olabilirdi. Bu ise ondan hoşlanmam gerçeğiydi. Evet bu seneye kadar kimse ile yakın olmayan hatta kimseyi sevmeyen Lee Minho, Han Jisung'dan hoşlanıyordu... Ve hoşlandığı çocuk şu anda onun dibindeydi...
_______________
•Jeongin'den•
Minho hyung ile tartışdığımız günden bu yana bir tuhaftı. Ne olmuştu bu çocuğa? Daha o gün bana kızan kişi şimdi neden Jisung hyungun yanında tuhaf davranıyordu? Tuhaftan kastım utangaç davranıyordu. Pekâlâ Jeongin kendine gelsen iyi edersin. Neden böyle şeylerle meşgul oluyorsun?
"Jeongin bir tuhaflık seziyor musun? Yoksa ben mi deliriyorum." Seungmin hyungun ani sorusu ile afallamış ve boş gözlerle ona bakmaya başlamıştım.
"Neyden bahsediyorsun?"
"Minho hyung sence tuhaf değil mi? "
Hah? Bunu farkeden tek ben değil miydim yani?
"Bir dakika. Tanrıya şükürler olsun bu konuda tek değilmişim..."
"Peki neden olduğunu biliyor musun?"
Neden olduğunu bilmediğimi ve o gece konuştuklarimizi anlatmıştım.
"Lan acaba bunlar bahçede birşey yaşamış olmasın?" diye araya atladı Felix.
"Sen nerden çıktın?"
"Biraz kulak misafiri oldum o kadar." dedi sırıtarak.
"Kulak misafiri falan olmadın Felix. Direk dinledin." dedi hemen ardından Hyunjin.
"Sanki sen dinlemedin!"
Seungmin ile bu ikiliye göz devirip konuyu aramızda tartışmaya başlamıştık.
"Aralarında birşey olması imkansız. Eğer olsaydı Jisung, Minho hyungun yanına yaklaşamazdı. Biliyorsunuz yeterince utangaç olduğunu."
"Haklısın aslında. O zaman bu hali ne böyle?" diye sordu Hyunjin. Sanki biz biliyoruz ya...
"Bir dakika siz onun Jisung'dan hoşlandığı hakkında konuşmuyor muydunuz?" diye sordu Felix hyung bana.
"Evet o yüzden çekip gitti zaten."
Bunu duyunca heyecanla ellerini birbirine vurdu.
"Tamam işte daha ne? Jisung'dan hoşlandığını anlamıştır."
Düşününce gayet mantıklıydı.
"Okay plan belli o zaman. Önce emin olmak adına alttan alttan sorucaz. Ardından da yakınlaştırıcaz bunları. Veee sevgili olacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•You Never Know • (MinSung) ¹
Fanfic~Beni yargılamak bana inanmaktan daha kolay. Çünkü herkes görmek istediğini görür~ Duygusuz ve ezik olarak bilinen Minho.... Kimse içinde nasıl fırtınalar koptuğunu bilmezdi. Kimse içinin kan ağladığını görmedi. Onun yerine ona "duygusuz ve ezik" d...