Untitled Part 4

453 47 9
                                    




Обичам те, мамо

Уест

- Къде е Брейди?- интересува се Наш, когато сяда на масата ни в кафетерията на обяд.

- Не го видях. Сигурно е със своята симпатична братовчедка- отговарям, стараейки се да се държа безразлично все едно не бях я държал в прегръдките си и не бях целувал пухкавите устни, които за момент ме извадиха от ада, в който живея. Целувката беше прекрасна и все още я усещах, докато лежах по-късно в леглото си. Чувството, което ме обзе докато опираше ръце на гърдите и притиснатото тяло в моето- не можех да забравя за това. После от устните й се отрони стон, който ме възбуди на секундата.

Тя не можеше да говори и не реагира, когато я притиснах като животно там към дървото. Не заслужаваше моето гадно поведение, изкарах безсилието и гнева си върху нея с тази яростна целувка. Трябваше да я пусна, затова и без думи я оставих и си тръгнах. Дори не я погледнах отново, защото още един поглед върху устните й щеше да ме накара да се върна и да не мога да им се наситя. Да не говорим за Брейди- ако беше разбрал, щяхме да се пребием.

- Тя наистина не може да говори. Бях с нея във втория си час- съобщава Айза Грифит- другия защитник в отбора ни. Играе с нас още от началното училище- Според мен момиче с такава красива външност и неможещо да говори за да се държи като кучка е абсолютен идеал.

- Не смей да говориш така за нея- разгорещява се Наш- Тя е братовчедка на Брейди.

Виж ти, виж ти- момчето май доста бързо се е увлякло. Видях с какво възхищение я наблюдава по-рано в коридора. И в интерес на истината- това въобще не ми хареса.

- Ама наистина. Тя е великолепна и не говори. Какво по-хубаво от това?- неспира Айза.

Замълчах си. Колкото и ужасяваща да беше връзката ми с Рейли, не мога да си представя да бъда до нямо момиче. Също знам, че приятеля ни се шегува, но е гадно.

- Беше с нас на партито в петък- включва се и Райкър. Брейди категорично ни даде да разберем, че не е с ума си и да не я закачаме. Значи не само, че е няма, но своево рода и ненормална.

- Тя не е ненормална- апострофира Наш.

Мълчаливо се съгласявам с него. Въпреки думите на Брейди, Маги изглеждаше умна и интелигентна- можех да видя това в очите й. Днес ме гледаше със разочарование, но неразбира- не трябва такова мило момиче да се забърква с такъв негодник като мен.

До Петък ВечерWhere stories live. Discover now