В такива моменти се радвам, че от мен не се очаква да говоряОтивам в кафетерията на обяд, защото ми омръзна да гладувам в библиотеката. А и след прекараната неделя се чувствам в безопасност. Опитвам се да не обръщам внимание, че всички ме зяпат. Истината е, че погледа ми търсеше Уест. Тази сутрин не говорихме, нямах увереност за това. За да му помогна обаче, трябва да намеря сили да комуникираме.
След смъртта на майка ми една от лудостите ми беше да крещя- крещях срещу стената, също когато някой се приближи към мен крещях върху него, не можех да се спра. После ме погълна безумен страх ...и оттогава млъкнах. Това беше нещото, което ме спаси и ми помагаше да преодолявам кошмарите през нощта. Само и само не трябваше да чувам собствения си глас.
- Какво стана със срещата ни след футболния мач?- обръщам се и виждам Чарли да ми се усмихва- Никъде те нямаше.
Защото Брейди ме замъкна на парти.
- Исках да ти предложа този уикенд да отидем до Нешвил- само за един час път оттук е. Имам билети за «Гранд-Оле-Опри»*. Ще пее Дъркс Бентли.
Не знаех кой е Дъркс Бентли, а и това да бъда цял ден с Чарли?...Не бях сигурна също дали леля и чичо ще се съгласят?
- Просто помисли. Обещавам, че много ще се забавляваме.
Започвам да се усмихвам до момента в който погледа ми не засича друг, втренчен в мен...Уест.
Седеше на маса, в другата част на кафетерията заедно с Брейди и другите футболисти,
- Познаваш Уест Ашби?...Разбира се , като се има предвид, че е най-добрия приятел на братовчед ти....Седиш ли с някого?- поклащам отрицателно глава- Ела при нас.
И преди съм мислела за това. Чарли е свясно момче и няма нищо против мълчаливостта ми. Затова кимвам.
- Страхотно- направо засиява, взимаме подносите си и отиваме към маса, на която има още няколко момчета и момичета.
- Хей, хора- това е Маги...Маги- Шайен- посочва червенокосо бяло момиче, макар да носи индианско име, Мей- брюнетка, с къса къдрава коса и крива усмивка. Като, че ли не й е много приятно да съм сред тях....Това е Дик*...да, майка му май не го е обичала- шегува се, а веселието в очите на Дик показва, че не се сърди.
- И какво? Ще я водиш на Дъркс Бентли, а?- в очите на Мей избухва пламък.
- Защо не? Ще й бъде забавно- отговаря Чарли. Има нещо между тези двамата и май още не са си го изяснили.
- Ей, ей- какво става?- проследяваме погледа на Дик за да видим, че Брейди се насочва към нас. Взел тавичката с храната си и мрачен.
- Маги- казва и сяда на мястото до мен. Защо го прави?
- И още един- съобщава Дик и виждаме Уест заедно с храната си да приближава и сяда срещу нас.
- Какви ги вършиш пък ти?- пита Брейди.
- Същото като теб- отговаря и за секунда ме срелва с поглед, а след това го забива ядосано в Чарли.
- Аз искам да се уверя, че братовчедка ми се чувства добре.
- Аз също- додава Уест.
Брейди промърморва ругатня, докато Уест се подсмихва и захапва в доволство хамбургера си.
Не разбрах, защо се изтърсиха и двамата? Уест да не си е въобразил нещо след "разговора" ни. Не съм търсила загрижеността му.
- Значи за теб дойде цяла армия - малко злобничка е Мей. Брейди и Уест игнорират изказването й.
- С кого ще играете в петък, момчета?- пита Дик с нервна усмивка, опитвайки се да разведри напрегнатата атмосфера.
- Не мисля, че те са седнали тук за да си бъбрят с нас за футболни мачове- отговаря му Шайен.
Известно време има неловко мълчане и почти ми се иска приказливия Чарли да каже нещо, но не и това.
- Наистина ще се радвам да дойдеш с мен. Всъщност била ли си някога на Гранд- Оле- Опри?
- Не, не е била?- Брейди изпреварва поклащането на главата ми. Поглеждам братовчед си ядосано.
- Ще видиш колко весело ще бъде?- Чарли сякаш не забелязва бурята.
- Не мога да повярвам, че искаш да я заведеш в Нешвил- огорчена е Мей- Та ти едва я познаваш. И знаеш как през целия си живот съм искала да отида на концерт на Дъркс Бентли.
Чарли е добро момче и явно не искал да натъжи Мей. Но не забелязва ли, че тя иска да е с него? Защо кани мен? Не е задължително да съм с тях.
- Виж, пич- в разговора се вмъква мрачния тон на Брейди- Маги няма да дойде с теб...ясно? Ни-кога.
В такива моменти се радвам, че от мен не се очаква да говоря.
* Гранд- Оле- Опри- е кънтри фестивал, придобил извесност и защото се провежда в столицата на кънтри музиката - Нешфил, Тенеси.
* Дик понякога се използва като наименование за пенис.
YOU ARE READING
До Петък Вечер
Teen FictionЗа всички, които го познават, Уест Ашби винаги е бил този човек- самонадеяният, популярен, твърде красив за себе си футболен бог. Но отвътре той е съкрушен - баща му умира, а той не е казал на никого, защото не може да се изправи пред истината. Сега...