-Yok artık! Berk, ne işi var abi bunların okulda?
Ege'nin tepkisi üzerine hepsi bakışlarını okulun giriş kısmına doğru yöneltti. Vefa'nın arkadaşları tam kadro karşılarındaydı. Sinan,Ali ve Zeynep.
Zeynep,görmeye alışık olduğu bakışların sahibi olan yüzlerde gezdirdi gözlerini. Ama bir kişinin bakışında ezberini bozan bir şey vardı sanki. Adının Çağrı olduğunu öğrendiği o çocukta takılı kaldı gözleri. Gözlerindeki duygu yoğunluğunu çözmek istercesine baktı Zeynep. Çağrı da yakalandığını hissedercesine aceleyle kaçırdı bakışlarını genç kızdan. Sonra hiç içinden gelmediği, ama onu en iyi saklayan duyguyla hatta belki de duygusuzlukla baktı kızın gözlerine,nefret.
Her iki taraf da birbirlerine doğru adımlayarak belli bir mesafeye kadar geldiler. Berk alayla:
-Ne o? Yoksa Vefa'nın yarım bıraktığı okul hayatını siz mi tamamlamaya geldiniz?
Sinanı,Berk'in üzerine yürüteceği esnada Ali ve Zeynep sakinleştirdi.
-Düşme şu şerefsizin oyununa kardeşim, Vefa için buradayız,unutma, dedi Ali Sinan'ın kulağına doğru. Daha sonra karşısındakilere dönerek:
-Vefa'nın görülecek bir hesabı vardı. Onu kapatmaya geldik. Nereden başlasak... Sinan?Zeyno? Sizce hangisinden başlayalım?
-Bence Hazal denen arkadaşın Vefa'ya attığı iğrenç iftiradan bağlayabiliriz, diyen Zeynep Hazal'a doğru yöneldi.
-Hangi pisliğinizi örtbas etmek için arkadaşımı karaladın?
Bir cevap bekleyen Zeynep'in sabrı tükenmek üzereydi.
-Konuşsana kızım!
Hazal'ın üstüne yürüyeceği esnada Çağrı önüne geçti.
-Sen baksana bir bana. Sizin o arkadaşım diye savunduğunuz şerefsiz o gece saldırdı bu kıza. Sonra da yediği bokun altında kalamayacağını anlayıp tam da şuradan attı kendini aşağıya,diyerek eliyle okul binasının çatısını gösterdi Çağrı.
Bir şey daha söylemek için konuşacağı esnada yediği tokatın etkisiyle sustu. Zeynep sinirden dolmuş gözlerini karşısındakinin gözlerine dikti.-Vefa asla böyle bir şey yapmaz! Ama siz yaptıklarınızın da söylediklerinizin de hesabını vereceksiniz!
Zeynep parmak uçlarında hafifçe yükselerek Çağrı'nın kulağına doğru fısıldadı:
-Hatta biliyor musun, hesap sormaya ilk senden başlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarası Saklı | ZeyÇağ
Teen FictionGenç kızın küçük,narin ellerini kendi avuçları arasına aldı. Başparmağıyla bileğindeki izleri okşadı silmek istercesine. Sanki yarası hâlâ tazeymiş gibi, canı acımasın diye usulca dudaklarına götürdü naif bir öpücük bırakarak. "Özür dilerim güzelim"...