-Hah,nihayet! Neredesin sen kızım ya?
Sinanla Ali Zeynep ve Çağrının geldiğini görünce hızla yanlarına gitti. Oldukça endişelenmişlerdi. Zeynep de bunun farkındaydı ama belli etmemeye çalışarak:
-Ya...senin kadar bende heyecanlıyım Sinan biraz bahçede dolanmak istedim sadece,dedi Zeynep. Cümlesinin sonunda Çağrıya kısa bir bakış attı. Yarışma öncesi bir tatsızlık yaşanmaması için Sinan ve Aliye asıl olan biteni söylemeyeceklerdi. Çağrı da buna itiraz etmemişti,asıl tatsızlık bu akşam çıkacaktı zaten.
-E arıyoruz açmıyorsun da.
Zeynep telefonunu göstererek şarjının bittiğini söyledi. Ali ise Sinan'ın aksine pek ikna olmuş değildi. Zeynep'i inceliyordu,bir şeylerin ters gittiğini seziyordu ama üstelemedi.
İsimleri anons edildiğinde sahneye doğru gittiler. Zeynep ve Çağrı da hemen arkalarından geldi. Oradakilere kısa bir selam verip yerlerini aldılar. Zeynep, kendisini görmeyi beklemeyen Ege ve Hazal'a doğru bakıp alayla güldü.Onların yüz ifadesiyle, eğer şu an stresli olmasaydı, fazlasıyla eğlenebilirdi.
Sonrasında derin bir nefes alıp Ali'nin gitarla şarkıya girmesini bekledi. Daha demin yaşadığı olayın da verdiği gerginlikle elbisesinin eteklerini sıktı. Anda kalmaya çalışsa da az önce yaşadığı kabus,üstüne bir de herkesin içinde şarkı söylemek sinirlerini iyiden iyiye germişti. Tırnaklarını avuçlarına bastıracağı esnada hemen yanına uzanan el buna engel oldu.
Çağrı Zeynep'in elini kavrayıp,başparmağıyla yavaş yavaş okşayarak genç kızı rahatlatmaya çalıştı. Gözleri,kendisinin gözleriyle buluşunca hafifçe gülümsedi. Çağrının verdiği güvenle cesaret bulduğunu hissetti Zeynep. Diğer eliyle mikrofonu kavrayarak şarkıyı söylemeye başladı.
Seni gördüm göreli şaşırdım,
Dolaşırım bir başımaÇağrı da Zeynep'e dönerek şarkıya eşlik etti.
Seni bildim bileli kaçırdım,
şu aklı başımdan.Şarkıyı baştan alıp tekrar söylediler. Bu sefer ikisi de birbirine doğru dönmüştü. Burada sadece ikisi vardı sanki. Hoş,birbirlerinin yanında oldukları her an tam da böyle hissettikleri için,bunu garipsememişlerdi.
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
saçları saçlarıma karışan
bir sen olsan.Nakaratı ikinci kez söylemeden önce Çağrı,Zeynep'in elini daha sıkı tuttu.
Elleri ellerime, gözleri gözlerime
saçları saçlarıma karışan
bir sen olsan.Şarkının bitmesiyle birlikte sahnedeki hiç kimsenin beklemediği kadar yoğun bir alkış topladılar. Kimileri şarkıyı ne kadar güzel çalıp söyledikleri üzerine yorum yapıyor,kimileri ise sahnedeki ikilinin güzelliğinden bahsediyordu.
Zeynep Çağrıya doğru dönüp sıkıca sarıldı. Çağrı da Zeynep'i tek eliyle kavramış,burnunu saçlarına gömmüştü.İkisi de gözlerini kapattı. Zeynep Çağrının kulağına doğru fısıldadı.
-Yanımda olduğun için teşekkür ederim,sen olmasan yapamazdım.
-O zaman sanırım bana daha çok teşekkür edeceksin,çünkü hep yanında olacağım Zeyno'm.
Birbirlerinden ayrıldıklarında Zeynep memnuniyetle gülümseyerek Çağrıya baktı. Sonsuza kadar yanında olmasına hiçbir itirazı yoktu.
Ali ve Sinan da sahnenin önüne geldi,son kez selam vermeden önce birbirlerinin ellerini kavradılar,Ali de Çağrının elini dostça sıktı. Hafifçe eğilip selam verdikten sonra arka tarafa doğru gittiler. Kendilerinden sonra birkaç grup daha çıkacak,ondan sonra sonuçlar açıklanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarası Saklı | ZeyÇağ
Teen FictionGenç kızın küçük,narin ellerini kendi avuçları arasına aldı. Başparmağıyla bileğindeki izleri okşadı silmek istercesine. Sanki yarası hâlâ tazeymiş gibi, canı acımasın diye usulca dudaklarına götürdü naif bir öpücük bırakarak. "Özür dilerim güzelim"...