9. Bölüm

107 4 0
                                    

Yatağımda oturmuş Mehmet'i yatırıyordum. Daireye Beyazıt girdi. Ayağa kalktım ve huzurda durdum. Mehmeti kucağına aldı. Koltuğa oturup onunla ilgilenmeye başladı.

"Gevherhan nerede?"

"İçerde uyuyor."

Elif hatuna seslendi ve Mehmet'i içeriye götürmesini istedi. Bende ayakta bekliyordum. Koltuğa iki defa elini vurdu ve yanına oturmamı istedi. Bende geçtim oturdum. Uzunca bana baktı ve konuştu.

"Bu sabah Nazlı kalfadan gebe olduğunu duydum. Neden sen gelip söylemedin?"

"Rahatsızdım Hünkarım. Nazlı kalfaya söyledim bende."

"Hünkarım! Beyazıta ne oldu?"

Sustum hiç bir şey demedim. O bana bakıyor ben ise yerde ki halıya.

"Mahpeyker ben aşkı sende buldum. Sevmek nedir sende bildim. Lakin sen bunu bir türlü anlayamadın. Ben padişahım. Hasekilerimde olur gözde cariyemde."

"Benden aşkımı paylaşmamı bekliyorsun boşuna uğraşma."

Eliyle çenemi tuttu ve kendisine doğru çevirdi. Gözlerimin içine baktı.

"Bir değil on gözdem olsun. Hiç biri senin yerini alır mı? Senin yerin bende hep ayrı ve hepte öyle kalıcak."

Eğildi ve dudağımı öptü. Sonrada geri çekildi. Elini karnıma koydu. Bana baktı ve gülümsedi. Bende özlemle sıkıca sarıldım. Gece geç saatlere kadar sohbet etmiş sonrada başımı onun omzuna koymuştum.

 Gece geç saatlere kadar sohbet etmiş sonrada başımı onun omzuna koymuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah evlatlarımızla birlikte yemek yemiştik. Hünkarımız divana gitmişti. Bende Gevherhan ve Mehmet ile birlikte has bahçeye çıkmıştım. Mehmet minderde oturmuş oyuncaklarıyla oynuyordu. Gevherhan ise oradan oraya koşturuyordu. Gözümü hiç ayırmadan onları izliyordum. Kahvemi yudumlarken Dilruba Sultan ve Hümaşah Sultan çardağa geldiler. Dilruba tam karşımda duran sedire Hümaşah ise yerdeki minderlerden birine oturmuştu.

"Nasılsın Mahpeyker? Duydum ki gebeymişsin."

"Evet Dilruba. Allah'ın izniyle hünkarımıza bir şehzade daha vericem."

"Kız olup üzülmeyesinde."

"Ha bir Sultan ha bir şehzadem olmuş ne fark eder. Hünkarımızın bana olan sevgisi bakidir. Daha çok evlat veririm."

"Hünkarımızın gözdesi Sofia hatun öyle demiyor ama."

"Ne diyormuş Sofia hatun?"

"Senin haberin yok olanlardan keşke biraz hareme girip neler oluyor neler bitiyor bilsen."

"Dilruba bugün keyfimi sen bile kaçıramazsın. Ne söyliyceksen söyle artık."

"Çok sabırsızsın Mahpeyker. Neyse ben seni daha fazla bekletmeyin.  Sofia hatun gebeymiş."

İktidar Oyunları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin