سلام عزیزان دلم💕طبق معمول میخوام قبل اینکه داستان رو شروع کنید یه گپ کوتاه داشته باشیم.
داستانی که قراره بخونید در درجهی سنی R قرار گرفته.
ردهی سنی پایین هفدهسال عمدتا نباید این فیکشن رو بخونن. چون ممکنه تاثیر مخربی روی روحیتون بذاره. شخصیتهای داستان قراره دچار فروپاشی روانی یا عاطفی بشن و از مواد مخدره و الکل استفاده کنن، و از طرفی ممکنه محتوای داستان شامل صحنههای قتل یا صحنههای باز جنسی باشه.
بعضی از مفاهیم سیاسی توی داستان شرح داده شده که بازم برای رنج سنی پایین هفدهسال اصلا مناسب نیست و اینجور مطالب ممکنه برای پایین هفدهسال سنگین و یا حتی دلهرهآور به نظر برسه.
لطفا با آگاهی کامل داستان رو دنبال کنید چون من نسبت به نوشتهام مسئولم و دوست ندارم کسی با داستانهای من آسیب ببینه.
این اولینباریه که دارم همچین ژانر و سبکی رو امتحان میکنم و برام تجربهی هیجانانگیزیه.
میدونم قبل این بیشتر روی ژانرهای رومنس و درام و زندگی روزمره و فلاف کار میکردم اما دوست داشتم برای اینکه توی نویسندگی پیشرفت کنم، ژانرهای دیگه رو هم امتحان کنم و از اونجایی که همیشه علاقهی زیادی به امتحان کردن این سبک داشتم، نوشتن کیشوتیک رو شروع کردم.در بین ژانرهای کیشوتیک ژانری هست به اسم 'دیستوپین فیکشن'. شاید چیزهایی از ژانر دیستوپین به گوشتون خورده ولی بذارید یه بار دیگه توضیحش بدم چون ممکنه بعضیها دربارهاش چیزی ندونن و شاید اصلا ژانر مورد علاقهشون نباشه.
دیستوپین معمولا از جامعهای حرف میزنه که دچار تغییر و تحولات زیانآور شده و توش خرابیهای زیادی به بار اومده و زندگی اجتماعی انسانها در سطح غیر مطلوبیه. عموما هم رهبر یا اعضای سیاسی فریبکاری در راس حکومت هستن. دیستوپین رو اکثرا تو لا به لای فیلمها، کتابها و سریالهای آخرالزمانی دیدید و قطعا تا حدودی باهاش آشنایی دارید.داستان توی زمان حال رخ میده. اما از اونجایی که دیستوپین ژانریه که آمیخته شده به تخیل، قوانین دنیای این داستان صفر تا صد تخیلیه و قرار نیست از منطق پیروی کنه. پس ممنون میشم اگه بهش فرصت بدین تا ساختارش رو ببینین ^^
این یعنی چیزی توی جامعه این داستان رواج پیدا کرده که صرفا یه پیش بینیه که از منطق پیروی نکرده و قوانین مدنیش ساختگین و تو دنیای واقعی تقریبا وجود ندارن عزیزانم.
از تمام کسانی که تا اینجا حمایتم کردن خیلی خیلی ممنونم ❤❤❤ و امیدوارم کیشوتیک رو فلاپ نکنید و بهش عشق بدید چون نوشتنش برام خیلی ریسک و دردسر داشت. اما علاقهی عجیبی به این داستانم دارم چون من رو یاد شروع دوران نویسندگیم میندازه.
امیدوارم از خوندن داستان لذت ببرید و با شخصیتها خوب اخت بگیرید و شکستها و دردها و پیروزیها و اشکها و لبخندها و عشقورزیدنها و نفرتهاشون براتون قابل لمس باشه.
دوستدارتون، ایوی ❤
تاریخ شروع داستان: ۳۰ جولای ۲۰۲۲
پینوشت: هر ایدهای دربارهی مفهوم اسم فیک داشتید میتونید برام کامنت کنید ❤
پینوشت دوم: قراره نقاط اشتراک زیادی بین چانیول کیشوتیک و چانیول لاست این پاریس پیدا کنید! =)
YOU ARE READING
Quixotic
Mystery / Thrillerبهش میگفتن کیشوتیک! یک مرد آرمانگرا و خیالپرداز که رهبر پایینشهریهای لندن شده بود. مردی که دست به جنایت زد تا عدالت رو با چنگ و دندون حفظ کنه. اون آرمانشهری ساخته که مردمش هنوز برای دسترسی به منابع طبیعی و انسانی به بالاشهریها نیازمندن. رهبر پایینشه...