Chapter 58

152 29 46
                                    

این چپتر ممکنه قلبمون رو بشکنه. اما بازم هواش رو داشته باشید، باشه؟

راه‌های ارتباطی با من:

@EviesDelusionalWorld
@ChanbaeksLittleStarsGapChat

- موسیقی این چپتر:
Love stops you – Adam Taylor

------------------------------------------------------------

فصل ۵۸

صدای هشدارها گوش هر سربازی رو کر کرده و وادارش می‌کرد در حالت آماده‌باش بمونه. یه جلسه‌ی دیگه بدون سرباز برتر پایگاه سنت‌گیلز روکری. با وجود تمام بهانه و توجیهی که رهبر جوان راجع به کنترل بیشتر خودش روی روند حذف دولت‌مردهای لندن برای اعضای اتاق فکر آورد، خودش خوب می‌دونست بیشتر ادامه دادن این راه سبب مخالفت قطعی اعضای اتاق فکر می‌شه و صد البته همین اتفاق افتاد. چانیول در طی دوران حکومت مسمومی که ساخته بود، وعده‌ی احترام به رای اعضای اتاق فکر داده بود اما بدیهی بود که نتونه بهش عمل کنه.

برای همین، برنامه‌ی قتل اسقف اعیان به بعد زمستان ۲۰۲۲ موکول شده بود چون به عقیده‌ی اعضا، کم‌شدن فاصله‌ی زمانی بین حذف‌های اخیر، هیچ به نفع پایگاه نبوده و فقط جو رو متنشج‌تر کرده و در جهت زمان خریدن و فریب دولت بالا برای امیدواری و مذاکرات، حذف بعدی به صورت قاطعانه به بعد زمستان موکول شد.

سربازی که در بند بود، کنار کیسه‌ی پر از گچ جا خوش کرده بود و با انگشت‌های باریک و قرمزش داشت کیسه رو تاب می‌داد. نسبت به این مسئله احساس گناه نداشت که چیپ متصل به اتاق فکر رو دزدیده و حالا دسترسی کامل رو به جلسه داشت. می‌دونست باز به جرم تعقیب و تفتیش عشقش قراره سرزنش بشه، اما وقتی بی‌اعتمادی فریادش رو به اوج رسونده بود، مسلما نمی‌تونست خودش رو کنترل کنه تا از کارهای چانیول سر در نیاره.

عذاب وجدان نداشت بابت اینکه اوایل رابطشون، وقتی یک‌شب چانیول به اتاق خودش کشوندش تا گناهشون از دید بقیه‌ی سربازها پنهان بمونه، بکهیون نیمه‌شب مردش رو روی تخت، سرخوش از سکس رها کرد و با اضطراب چیپ رو داخل کتاب متافیزیکش مخفی نگه داشت. باور نداشت این یعنی سواستفاده از اعتماد مردش، اون فقط نگران بود، اما می‌دونست قراره بابتش سرزنش و مواخذه بشه.

"امیدوارم مخالفت و رای اکثریت جلسه رو در نظر بگیرید قربان. این نظر قاطع ماست که برای حذف اسقف عیان برنامه رو متوقف کنیم. ما سالانه یک‌حذف ثبت می‌کردیم درست مطابق رای کل اعضای این پایگاه. اما اخیرا به علت سهل‌انگاری همه‌مون این‌برنامه از ریل خارج شده و سرعت گرفته که این وضع هیچ به نفع امنیت منطقه نیست. اعضای اتاق فکر با وجود رای اکثریت، از شما تقاضا دارن حذف بعدی رو به تعویق بندازید. با این‌همه، اعضا اعتراضی به حضور خود رهبر منطقه، توی روند حذف در کنار قربانی ندارن.

QuixoticWhere stories live. Discover now