«Ти просто намагаєшся спокусити людину високого рангу, чи не так? Є приказка, що донька йде за долею матері. Гадаю, ти втратиш голову за таку скупість».
У минулому Офелія образилася б на такі слова сестри або, можливо, висміяла зведену сестру за те, що та пробігла весь цей шлях сюди. Можливо, Каделія думала, що перше станеться швидше і висміювала матір Офелії за те, що вона народила її і втратила життя в «нещасному випадку».
Радше її охопив гнів.
'Як надокучливо...'
Невдовзі їй настав час їхати. У неї не було на це часу. Офелії потрібно було якомога швидше відіслати Каделію.
Вона зітхнула, а потім розтулила губи.
«Не знаю, де ви чули цю приказку про те, що донька йде за долею матері, але не варто говорити це так легковажно. Пам'ятай, ви теж дочка. Що, якщо у вас є небажаний шлюб за домовленістю, як у певної особи?»
"...Що?"
Почувши холодний тон Офелії, дівчина насупила брови.
«Ти думаєш, що ми з тобою зараз однакові? Батько обіцяв мені! Він не продасть мене за політичний шлюб!»
«Звичайно...»
Але перша принцеса знала, що Каделія справді буде продана. Обітниці було легко скласти. І їх також легко було продати, якщо була така дорогоцінна дочка, як вона. Кохання, яке, здавалося, тривало вічно, буде скасовано, і з цієї причини неможливо зупинити скасування обітниці, даної цій дочці.
Але Каделія, яка ледве розуміла це, зараз неймовірно розважала очі Офелії. Вона холодно засміялася. Сліпота молодшої сестри нагадувала дівчині минулу себе. Така сама, яка вірила, що такі обітниці будуть свято зберігатися.
Офелія вирішила зробити їй останню послугу.
«Подумай про це, Каделія. Це правда, що батько піклується про вас зараз, але якщо він потрапить у неминучу ситуацію, що, на вашу думку, вибере батько? Його дочка чи його країна?»
"...Припини це."
«Я не думаю, що це будете ви. Не плач про це потім».
"...СТОП! Зупини це! Ти нічого не знаєш!»
Каделія кричала й кричала, і коли Офелія думала, чи заспокоїться вона за деякий час, молодша сестра високо підняла руку. Діти застосовували грубу силу, якщо щось йшло не так.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...