Коли Офелія це сказала, вона побачила, як тремтять очі русалок. Можливо, якби це був інший раз, їхня підозра щодо дівчини взяла б гору над усім. Проте, поки безпека Аріель була під загрозою, зазвичай мудрі та холоднокровні русалки не могли зберегти свою розумність. Зрештою один із них заговорила.
«...Ми підемо і приведемо сюди найменшу».
Це був неминучий висновок.
* * *
Приблизно через десять хвилин Офелія нарешті зустріла Аріель.Виглядаючи худішою, ніж була під час їхньої останньої зустрічі, русалка вийшла на поверхню води, її сестри тримали під руку. Це правда, що Аріель виглядала трохи виснаженою, але її невинна краса все одно сяяла. Хоча вираз її обличчя був роздратованим.
«Тож з ким ти збираєшся мене зустріти в цю годину? Офелією?»
«Давно не бачилися, Аріель. Як справи?»
«Ні, я маю на увазі, що, в біса, ти тут робиш?! Повз цю місцевість проходить багато акул!»
Схвильована Аріель кружляла навколо Офелії. Платформа, на якій стояла дівчина, перетворилася на стілець, на якому вона тепер сиділа. Усе це сталося завдяки милості третьої принцеси-русалки, яка змінила платформу, поки вони чекали приходу сестри.
«Ви всі такі серйозні, старші сестри? Боже милий, у людини немає ні зябер, ні плавників, а ви затягнули її прямо в середину океану! Ви всі такі злі!»
Аріель підняв галас про те, наскільки небезпечно в цих частинах океану, але сама людина, яка потрапила в це, була просто спокійна.
«Дякую, що розгнівалася за мене. Я знала, що там є акули. Чекаючи на тебе, я помітила кілька плавників, що проходять поверхнею».
«Боже мій... Як ти можеш бути такою спокійною? Мої старші сестри без вагань приготують з тебе їжу для акул, якщо захочуть!»
«Я знаю, що русалки не люблять людей, і я знаю, що вони поводяться так лише для тебе. Все добре."
Найголовніше, що вона ще жива, чи не так? Коли Офелія сказала це з усмішкою на губах, Аріель трохи розслабилася, побачивши її поведінку.
«Якщо ти так сказала, то я б теж не сердилася. Але це не змінює того факту, що мої сестри вчинили погано. Я обов'язково скажу їм дещо пізніше».
«Я була б рада, якби ти зробила це для мене».
Відчуття того, що тебе несподівано привели до середини величезного моря, було, звичайно, не таким приємним.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...