38

34 15 1
                                    

Він був приголомшений своєю нездатністю вирішити одну проблему, яка мучила когось із його близьких. Офелія могла б більше покладатися на нього, якби він був трохи кориснішим. Вона б кликала його замість Санте і не мала б таких проблем, як зараз.

«На цій ноті, у мене немає мети, і я не маю прогресу, тому це якось боляче...»

Він жалюгідний.

Щоразу, коли чаклун відчував, що його серце розчавлюється через ненависть до себе, зазвичай був один куточок, до якого він міг дотягнутися. Людина, яка сяяла в усі часи, на відміну від його пошарпаної, жалюгідної особистості.

Офелія Мілескет.

Дівчина була людиною, яка засліплювала людей. Щоразу, коли він бачив цю дивну палку пристрасть у цих очах, що нагадували нічне море, чомусь він відчував, що був зачарований.

Ні. Якби те, що чоловік відчував, було просто зачаровуванням, то він би не почувався таким розгубленим. Це був радше атракціон. Ця емоція була схожа на хвилі, які вдаряться об берег. Як море, що безсило тяжіло до суші.

Але ця привабливість не повинна мати нічого спільного з гнівом, який піднімається в Алеї. Було таке враження, що існує тонка межа між тим, що змушує його коливатися між почуттям щастя чи сумом, і він не знав, що це було, але було очевидно, що чоловік не відчув би цього раніше.

Незважаючи на те, що він був розчарований цим фактом, образ блискучої посмішки Офелії не виходив із його пам'яті. З того моменту, як вона розреготалася, Алей чомусь не міг посміхнутися.

Тому що чаклун не міг ігнорувати брижі, які починали відбиватися в його серці — разом із усвідомленням того, що він уперше бачив її голосно сміючись. Чоловік весь час думав, що хоче побачити це, скільки разів він намагався стерти це з-за очей.

Він повинен просто перестати бути дурним і закінчити свої магічні дослідження. Докладаючи великих зусиль, чоловік намагався звільнити свій розум.

— Алей. Нам потрібно рухатися далі по плану.

Причиною цього розчарування було те, що вона раптово прийшла до нього посеред ночі. Це змусило відчути, ніби його спіймали. Більше того, на відміну від того, якою дівчина була раніше того дня, атмосфера тепер здавалася більш нестабільною серед раптових новин.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now