Коли вона сказала це вголос, це зробило відчуття більш реальним. Здавалося, що її коханню прийшов кінець.
«Був час, коли я дійсно, дуже думала, що навіть якщо віддам тобі все своє життя, це не було б марною тратою. Але коли я вже віддала його тобі, я зрозуміла».
Я зрозуміла, наскільки я була дурною, коли дала тобі контроль над своїм життям. Я не знала, поки ми не одружилися.
«Я не кохаю тебе і не хочу повертатися з тобою до Ронена.»
Офелія була рішучою в цьому, але, як вона вже знала, інша особа була такою ж непохитною. Навіть коли дівчина все це говорила, Ян не відпускав її руки.
«...Нічого страшного, якщо ти мене не любиш. Офеліє, якщо не я, тобі доведеться вступити в політичний шлюб. Я тобі не подобаюся, але ти обереш цей шлях?»
Вона теж цього не хотіла. Але тихий голос, який благав, змусив її всередині стинутися. Так само, як він сказав, Офелія опинилася в ненадійному становищі, оскільки найближчим часом їй доведеться вступити в небажаний політичний шлюб. І це був би другий шлюб короля Кшента.
Можливо, старий король не хотів терпіти самотність, хоча його смерть була недалеко. Хоча наслідний принц Кшента був приблизно такого ж віку, як Офелія, старий король без жалю попросив у Мілескет принцесу.
І Мілескет не зміг би відмовитися від одного національного шлюбу, коли з іншого боку була така агресивна країна, як Кшент. Іншими словами, не було жодних причин загрожувати миру в країні, коли його можна було зберегти, продавши одну людину.
Коли від Кшента надійшла пропозиція одружитися, ніхто не знав, які наміри мають обидві сторони. І це включало Яна.
«Як би я тобі не подобаюся, я буду кращим за інший варіант. Використовуй мене замість цього. Я можу бути тобі корисним».
«...Так воно і є. Ти хочеш, щоб я знову одружилася з тобою?»
І тут Офелія справді ошелешена. Тільки тому, що вона не хотіла політичного шлюбу, мала використовувати його?
Наскільки я для нього мізерна, що він може говорити таке?
«Ян, якось ти запитав мене, чи наш шлюб не кращий за шлюб за розрахунком. Ти пам'ятаєш?"— запитала Офелія, водночас вражена й потішена.
Чоловік не відповів. Можливо, він не пам'ятав, а може, мав достатньо порядності не відповідати, бо знав це. У будь-якому випадку це не мало значення. Гнів, який вона відчувала, був той самий.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...