110

23 10 2
                                    

Повернення Алехандро вистачило, щоб чарівну вежу розгоріло. Ні, як він повернувся, вже було шумно.

«Лорде Алехандро!»

«Ми чекали вашого повернення!»

«Чарівна вежа нарешті прокинулася! Де ви були, як ви були...!»

Вітання великого героя змусило Офелію здивовано глянути на Алехандро. Однак чоловік продовжував посміхатися, ніби йому вже була знайома така реакція.

«Ми можемо наздогнати пізніше. Чому б вам першим не привітати нашого гостя?»

«Ах, так! Звичайно. Якщо ви не заперечуєте, чи можу я знати ваше ім'я?»

«Ви можете називати мене Офелія».

Той, хто запитав дівчину, сяюче посміхнувся й кивнув. Здавалося, що він був доглядачем вежі, тому з приязною посмішкою провів Офелію до її кімнати.

«Тоді сюди, будь ласка. Слідуйте за мною."

«Добре».

Йдучи за ним, дівчина озирнулася. Це було так, наче Алехандро був генералом, який щойно повернувся з великої війни, яку він виграв разом із Єнніт і Корнеллі як його солдатами. Вона побачила, як вони гордо знизали плечима на цей галас.

«Єнніт! Як ви познайомилися з лордом Алехандро, коли вже жили ззовні?!»

— Коли ти пішов, Корнеллі, я справді не очікував, що лорд Алехандро буде там, куди ти збираєшся. Хто б міг подумати, що чарівна вежа прокинеться? Розкажи нам усе, що сталося».

«Гм, гм. Ну, у мене пересохло в горлі, тож як я можу розповісти цю історію».

«Я, я піду принесу тобі води!»

«Я хочу випити чогось солодкого».

«У нас є сік?»

«Ах, болять ноги після такої довгої подорожі».

«Диван!»

На його вимогу навколо Корнеллі літали чашки та стільці. Інші маги були молоді, мабуть, такого ж віку, як хлопець, і, здавалося, вони зайшли б так далеко, щоб запропонувати свою печінку та жовчний міхур, щоб просто послухати оповідання Корнеллі.

«Ви, дурні йолопи...»

Єнніт виглядала так, ніби вже сита по горло, коли спостерігала, як це відбувається. Проте не відкинула крижану воду, яку їй подавали.

«Вони казали, що наймолодші з вищих магів».

Після закінчення курсів підвищення кваліфікації вони змогли потрапити на найвищий поверх чарівної вежі. У вежі існувала система, згідно з якою ті, хто закінчив курс поглибленого навчання, ставали високими магами, отже розглядалися окремо як високопосадовці.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now