77

28 11 1
                                    

Алея непокоїло те, що ця людина займає місце в минулому Офелії. Але в усіх відношеннях це було ще більш болючим для чаклуна, тому що він не міг заперечувати, що Ян був набагато кращим партнером для дівчини, ніж він.

А все, що він міг зробити, щоб помститися. Скориставшись проханням Офелії, Алей вчинив згідно з особистою вендетою. Закляття, що оточувало Яна, зміцнилося навколо. Важко дихаючи через тиск, що тиснув на його легені, герцог витріщився на Алея так, ніби збирався вбити його тут же, але цей погляд у його очах був не більш ніж щурячою погрозою. І все ж не було жодної гарантії, що ребра Яна будуть у порядку, якщо чаклун піде далі і трохи посилить заклинання.

Алей відпустив закляття. Ланцюги, якими він володів за бажанням, швидко послабилися навколо герцога, розвіявшись, та повернулися до попереднього стану, як природна текуча мана в повітрі. Після звільнення Ян спіткнувся голосно закашлявся.

*Кхк кхк*

«Я впевнений, що ти зараз розумієш, що я кажу. Сподіваюся, відтепер ти більше не намагатимешся зробити щось у мене на очах».

Алей зібрався розвернутися і попрямувати в напрямку замку. Але Ян, який кашляв ще кілька разів, видихнув і заговорив

«Ха, Алехандро, у тебе взагалі є причина бути тут?»

«...Я не розумію, що ти маєш на увазі».

«Як ти сказав, ти така велика людина, але чому ти тут, у цьому сільському володінні, живучи поруч із імператорською принцесою, яка не має жодного імені?»

Ці слова, очевидно, мали підбурити його — просто слова, які можна було б відкинути як порожні слова провокації.

«Ти поводишся так, ніби нічого не боїшся, але що ти зараз робиш? ».

Але слова Яна були такими різкими. Наче він знав, про що думає чаклун. Якби Алей ще не знав, що заклинання для читання думок не існує, то він би запитав, чи читають його думки прямо зараз. Незважаючи на це, він знав, що це неможливо.
Зрозуміло, чому Ян зміг так добре осягнути внутрішні думки Алеї.

«Єдине, що ти можеш зробити, це вештатися біля неї — ти такий самий».

Ян був у тому ж становищі, що й Алей. І тому вражаючими словами герцога було те, що він сам себе вдарив.

«...Навіть не натякай, що ми в одному човні».

Чому Алей не зміг відмовитися від цього?

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now