На її обличчі не було видно ані краплі провини. Ні кризи, ні хвилювання теж. Сидячи там, Офелія не була тією слабкою людиною, якою вважав її Гайдар.
— Я чула, що Алей прибрав осколки скла, то, можливо, тому ти виглядаєш краще, ніж востаннє, коли я тебе бачила. І я навіть думала заткнути тобі рот.
Їй більше не потрібно було цього робити, оскільки він навіть не міг нормально говорити. Офелія пробурмотіла так і, не зволікаючи, вийшла з палати. Останнє, що вона сказала перед відходом, не було вибаченнями. Це було попередження.
— Не знаю, скільки ти можеш пригадати, але знай: у майбутньому ти можеш зіткнутися з більш складною ситуацією, ніж зараз. Тож я рекомендую уважно подивитись на свою поведінку, поки одужуєш.
Він був тут, лежав хворий у ліжку, навіть не маючи змоги поворухнути своїми чотирма кінцівками, але та жінка була там з усіма її кінцівками неушкодженими, зберігаючи ту характерну гідність імператорської родини.
В очах будь-кого було зрозуміло, хто займає вище і нижче становище між ними. Вже один цей факт змусив Гайдара нескінченно тремтіти.
«Але тепер, коли справа дійшла до цього».
Вона також хотіла б, щоб він співпрацював із прийомом невідомих людей на свою землю? З його вуст зірвався стогін, сповнений злоби. Йому важко було вимовити хоча б одне правильне слово.
«Гау... урк... ти... такха, наабна...»
Зрозумівши скупі слова Гайдара, очі Офелії сяяли, як блакитні дорогоцінні камені і вона відповіла.
«Я завжди думала про те, яке цікаве це слово. Я багато чула, як люди кажуть, що я «нахабна».»
Насправді, дивлячись лише на її статус, було лише кілька людей, які могли сказати їй, що вона «нахабна». Не дивлячись ні на що конкретно, до неї прийшли перекриваючі спогади.
«Чесно кажучи, всі кажуть. Не тому, що я позашлюбна дитина, а тому, що я не можу відповісти на таку образу».
Безсила імператорська принцеса. Люди, які не мали змоги цього відчути, не знали б, наскільки принизливим є це слово. Тільки тому, що вона була Офелією, чому вона не могла помститися? Навіть хробак звивався б, якби на нього наступили.
Хоча Офелія народилася від служниці, вона отримала таку ж освіту, як і її брати і сестри. Імператор постійно викликав її, щоб перевірити, чого вона навчилася, і їй також постійно прищеплювали гідність і перевагу, яких очікували від неї, оскільки вона була членом імператорської родини.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...