113

21 10 0
                                    

Коли Офелія покликала його, Санте обернувся, щоб поглянути на неї. Він сидів навскіс біля підвіконня. Замість відповіді він один раз махнув сліпучими золотими крилами, які ще не склав.

"Не впевнений. Але чи буде мати значення моя думка? Я не хтось із чарівної вежі».

«Але ти, мабуть, багато спілкувався з людиною, яка залишилася на верхньому поверсі, поки тут не було Алея».

«Ну, це правда. Але я не знаю, чому ти питаєш мене про це, коли можеш просто поговорити з тим хлопцем Діаном».

«Я вже казала тобі. Алей зараз миється».

Волосся Офелії також було трохи мокрим. Алехандро за допомогою магії викликав вітер, щоб висушити її волосся, але оскільки воно було дуже довгим, воно не висохло легко. Крім того, магією вітру було особливо важко керувати, тож якщо він підвищив би потужність пориву й не був достатньо обережним, то міг би перевернути всю кімнату догори дном. І все-таки, оскільки його висушили настільки сильно, Офелія була ним задоволена.

«Він такий милий, коли схвильований».

Коли їй нагадали про те, як Алехандро був у такому хвилюванні раніше, кутики губ дівчини несвідомо підтягнулися.

— Ч-чого Ви вся мокра...! Б-Будь ласка, дозвольте мені висушити його для Вас!

— Чого ти раптом такий чемний? Просто говори зі мною спокійно.¹

—В-ви помиляєтесь. Це зручно для мене.

Коли він сушив їй волосся і так нервував, намагаючись не торкатися потилиці Офелії. По-своєму чаклун був дуже чарівним. Якщо, скажімо, вам подобається спостерігати, як чоловік, який так добре все вміє, так розгубився і починає поводитися як дурень, чи можете ви сказати, що вам не сподобається ?

«Почекай, хіба це не те, що називають фліртом...?»

Але насправді в неї не було вибору. Його яскраво-червоне обличчя, тремтячі кінчики пальців і обережний дотик, який був таким приємним, скільки б разів вона не відчувала цього. Крім того, найбільше їй подобалося те, що навіть у ці м'які хвилини іноді він поводився навпаки ніжно. Наприклад, коли чоловік буде відчувати таку спрагу, що не зможе більше терпіти, і коли досягне цієї точки, то буде так відчайдушно прагнути її губ.

— Якби я міг, я б тебе замкнув. Щоб більше ні про кого ти не думала, окрім мене, нікого не зустрічала, окрім мене.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now