Озирнувшись у свої спогади, Офелія не надто пам'ятала свою матір. Найбільшою причиною цього було те, що її мати померла, коли вона була дуже маленькою, і мало хто говорив про її матір. Вони були особливо обережні зі словами перед Офелією. Але більше того, вони могли не знати достатньо, щоб щось сказати.
«Відчувалося, що мало хто пам'ятає її належним чином».
Тому спогади про неї в кожного були трохи різними. Найпоширеніша річ, яку вони знали, це те, що її мати була прив'язана до палацу, і що до неї ставилися як до низької людини через її відсутність статусу. І що вона була приголомшливо красивою людиною.
—Коли мова йде про цю людину, чи не здається, що Його Величність не може діяти логічно?
— Він зачарований, зовсім зачарований. Я розумію це, оскільки зовнішність цієї людини не можна заперечити, але...
— Але що це могло зробити, коли вона пішла з життя після того, як Її Високості Офелії виповнилося п'ять років.
Палац, який використовувала принцеса, був тим самим, у якому раніше жила її мати. Однак він був занадто далеко від головного палацу, щоб бути палацом, де була найулюбленіша наложниця імператора. Навіть про існування палацу не надто відомо, оскільки дорога туди була надто складною. Наче було щось, що вони намагаються приховати.
Служниці, які працювали в палаці, скаржилися на це, кажучи, що властивість імператора занадто велика, і, звісно, незабаром такі історії дійшли до вух юної Офелії. Отже, в ретроспективі це було дивно. Мати дівчини померла, коли їй було близько п'яти років.
«Чому я до цього часу взагалі не думала про свою маму?»
У дитинстві вона часто слухала, що служниці говорили про її матір, бо хотіла знати, але коли подорослішала, перестала звертати на ці історії увагу. Вона навіть не знала, хто її мати, а імператор, який так любив її матір, ніколи не говорив про неї, тож який сенс намагатися обійняти її мати? Розумніше було б прийняти прах.
З цією думкою вона згадала свої сумніви в минулому, які вона обірвала.«Якби вона померла, коли мені було п'ять років, я мала би пам'ятати про неї принаймні одну або дві речі».
Але чому вона нічого не могла пригадати? Як тільки дівчина побачила сцену, де вона плакала в дитинстві, їй здалося, ніби її вдарили по голові сумніви та усвідомлення. Як вона забула про матір. І якою людиною була її мати. Вона туманно пригадала один спогад, коли мати втішала її, коли дівчинка плакала.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...