«У ці дні всі зійшли з глузду. Вчора йому на спину впав рак і сказав, що він спробує ходити з хвостом».
«Тітонька взяла гуппі* і змусила їх потренуватися в танці хвоста. Вона навіть підготувала до нього музику».
П/п: це маленькі різнокольорові рибки, максимум розміром з сірниковий коробок, у кінці розділу додам фотоРусалки обмінювалися історіями про ці подарунки і жартували про те, що станеться під час дня народження Аріель.
Двадцять гуппі, що танцюють у ряд, та морський коник, який співає. Казали навіть, що затонулий корабель, де відбуватиметься бенкет, уже прикрашений багатьма різноманітними перлами та коралами.
Поки вони обмінювалися історіями, волосся Аріель заплітали та розпускали в руках русалок. Офелія не знала, хто вони, але розпізнати ситуацію було не важко.
«Сестри, вам не потрібно намагатися прочитати мої думки».
Що всі вони намагалися оцінити настрій Аріель. Зрештою русалка усміхнулася й помахала рукою.
«Скільки б ви це не казали, я не передумаю».
І русалки навколо неї вмить знітилися. Рожеволоса русалка, вираз обличчя якої був найгіршим серед них, схопила Аріель за руку.
«Тільки чому? Хіба ти не можеш подумати про це ще раз?»
«Так, Аріель. Навіть якщо це не те бажання, є багато іншого, чого можна побажати! У день свого повноліття можна загадати лише одне бажання. Хіба це не марнотратство?»
Русалка, яка поряд з Аріель знімала з голови сплутані водорості, відмовилася від волосся й тримала сестру за іншу руку.
«Твоє бажання це піднятися на поверхню?»
«Так. Я дуже хочу це побачити».
Але Аріель була уперта.
«Батько не дозволяє мені навіть висунути голову з води. З мене досить.»
— Але це тому, що ти не можеш використовувати магію приховування.
«Але хіба це не те саме для третьої старшої сестри? Вона також не може використовувати магію приховування».
Оскільки вони не могли придумати спростування, інші русалки на мить залишилися без мови. Аріель обережно прибрала руки своїх сестер, які стискали її, передбачаючи, що вони збираються сказати.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...