*ТРУСК-!*
Величезне дерево впало прямо перед Офелією, обпалене полум'ям. Сама підпалювачка, відповідальна за знищення місцевості, потягнула коня за поводи, щоб зупинити його галоп, а потім спокійно подивилася позаду на хаос серед зеленого простору. Горів бірюзовий ліс, яким колись захоплювалася дівчина за його чудову ману. Оскільки ліс не дуже часто відвідували люди та оскільки він був затоплений маною, це був найкращий матеріал для живлення полум'я Л'Хайля.
Ух...
Поряд з палаючим вогнем і гарячим повітрям, що оточувало її, руде волосся Офелії розвівалося позаду неї. Червоний, оскільки він був прямою протилежністю зеленого, можна було чітко побачити навіть у темряві.«Я не хотіла, щоб полум'я поширилося так широко».
Напруга пронизала спину дівчини. Початком цієї величезної пожежі була лише одна іскра. Ще коли вона була з молодими сиренами... Перше, що дівчина зробила, це віддала цей наказ.
«Сілло, принеси сюди вітер».
«Як сильно?»
«Офелія, зупинись!..»
«Настільки сильно, що він не зможе підійти до мене».
Щойно Офелія закінчила говорити, ооооо! Пройшов звук різкого пориву вітру.
Настільки, що це звучало так, наче стріляли з арбалета. Порив крил Сілло вразив Яна, і всі інші речі, що прикрашали коридор храму, також розлетілися.Сильного вітру, який обрушився на тимчасовий храм, вистачило, щоб перекинути дерево, яке вкорінилося на землі, однак Офелія була в порядку. Місце, на якому вона стояла, було, так би мовити, центром шторму, на який не вплинули нищівні вітри.
Коли Сілло випустив пориви повітря, Ян не зміг навіть відкрити очі, і йому довелося триматися за колону. Подумавши, що це, мабуть, весело робити, поки Ділло смоктав великий палець, він схилив голову набік і запитав.«Офелія, а я? Що я повинен зробити?"
"Тобі нудно?"
Дівчина відповіла з усмішкою. Вона могла дати йому стільки роботи, скільки він забажав, тому Ділло не було про що хвилюватися. Зробивши кілька кроків уперед, Офелія підняла плащ, який раніше накинула на Яна. Часто слідуючи за дівчиною, Ділло знову схилив голову набік.
«Ти будеш це носити? Схоже, тобі більше нічого вдягнути».
Як прокоментував це Ділло, здавалося, що надягати плащ ще раз, оскільки він уже наполовину обгорів. Але Офелія залишалася спокійною.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...