85

28 11 1
                                    

Можливо, ці молоді люди не знали, наскільки прозорими були їхні думки та почуття.

«Він навіть виглядає так, ніби його трохи нудить...»

Санте примружив очі, але незабаром знову розслабився.

— У будь-якому випадку я прийшов сюди перевірити, чи ти чув, що вона сказала, і справді чув, але я сподіваюся, що ти не плачеш усе через те, що Офелія відклала вашу зустріч.

«Ким ти бачиш мене...»

«Очевидно, йолопом».

Санте захихотів, кружляючи в повітрі. Неможливо порахувати, скільки разів він це зробив, але це були справжні сальто. Але коли після цього Санте повернувся до сторожової вежі, то вже не був таким грайливим.

— Я прийшов перевірити, чи ти не підслуховував, але є ще одна причина, Діан.

"Що?"

«Я не знав, скільки ти можеш згадати, тому я не сказав багато... але я не думаю, що тепер так легко мовчати».

Після цього Санте, здавалося, ретельно підбирав слова, а потім заговорив знову.

«Нещодавно я бачив, як сирена йде до схилу гори».

«Схил гори?»

Алей звузив очі. На схилі гори був лише тимчасовий храм. Однак, оскільки храм активно відкидав нелюдські раси разом із магами, це було місце, до якого не було б добре наближатися до сирени. Неспокій прострелив Алея по спині.

«Навіщо цій сирені туди йти?»

«Він змінився. Він пішов туди, щоб передати листа — щось було прив'язане до його ноги».

"Лист? Чий?»

«Я не так багато знаю, але, можливо, краще бути обережним. Як ти думаєш, звідки сирена принесла листа?»

«...Чарівна вежа».

«Правильно. І чому, на твою думку, вежа надіслала б листа до храму?»

Якщо вони не намагаються звести наклеп на тебе.

Перш ніж Санте встиг додати ці слова, вираз обличчя Алея став твердішим.

— Але звідки вежа дізналася, що тут збудовано храм?

«Ті чарівники, які тут є. Один із них доповідає про ситуацію у вежу».

«......!»

«Тож отримати навіть коротку записку буде неможливо».

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now