32

43 21 5
                                    

Сам тон її голосу, кожна дія. Вона була людиною, яка не мала собі рівних, коли потрібно було збити його з пантелику. Проте, коли б він не дивився в її блакитні очі, завжди був таким захопленим.

«...мені це не подобається».

«Тоді тобі, мабуть, дуже незручно співпрацювати з такою людиною. Прошу пробачення."

Однак, незважаючи на слова Алея, Офелія продовжувала зберігати спокій. Причин було дві. По-перше, несхвалення іншої людини було чимось, до чого вона вже звикла. А по-друге, реакція чоловіка саме тоді була чимось, що Офелія вважала незвичним.

Це було як... Для того, хто каже, що йому не подобалася Офелія, Алей поводився так, наче не міг відірвати від неї очей. Зазвичай, якщо хтось тобі не подобається, ти просто заспокоїшся та ігноруєш його. Дівчина могла смутно здогадатися про причину.

«Алей, ти сердишся, що я не розповіла тобі подробиці своїх планів?»

«Це не так».

«Це тому, що я не пояснила тобі це детально, а замість цього пішла за по допомогу до Санте?»

«Я сказав, що це не так».

«Це наша перша зустріч за день, Алей».

"Так. І це так, тому що одна людина весь цей час була на вулиці».

«Але ти був тут, у моїй кімнаті, коли я повернулася. Тобі нема чого мені сказати?»

Після того, як вона закінчила впорядковувати свій одяг, Офелія підійшла до Алея — який поводився так, ніби не знав, як розсунути насуплені брови.

«Але коли ти пішла з Санте, то навіть підібрали іншого чоловіка».

«......»

«Що, в біса, я маю думати. Все так заплутано».

А, це було продовження вчорашнього вечора. Офелія запам'ятала вираз обличчя Алея, коли він запитав, чи довіряє вона Санте, а не йому.

Тепер у нього було точно таке ж обличчя. Дівчина розуміла тривогу чаклуна. Він втратив усі свої спогади і покладався виключно на Офелію. Можливо, за останні кілька днів дівчина дала йому набагато більше підказок, ніж він знайшов сам за останні п'ять років.

Однак Офелія зараз нехтувала ним, тому він міг відчувати тривогу, думаючи, що його використали, а потім покинули.

«Але я не довіряю йому настільки, щоб сказати йому це відразу».

Тонкий баланс довіри та недовіри. Вони обоє стояли на канаті, удвох. Проблема полягала в тому, що Офелія була єдиною, хто міг натягнути й послабити мотузку.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now