Лише після того, як Алей сказав це, він зрозумів, що розгнівався. Зазвичай чоловік так не сердився, але із запізненням зрозумів, що почуття роз'єднаності, яке відчував раніше, було злістю.
У той момент, коли раціональність зламалася, його мана, яку він завжди стримував, зрушилася так, наче нестримно бігла. Чаклуну навіть не потрібно було складати формулу чи вимовляти заклинання.
Маги, які були на рівні Алея, часто вміли володіти чимось, що називається невисловленою магією. Іншими словами, це був такий рівень, що маг його рівня міг одразу втілити свої думки в реальність. Зазвичай він використовував лише трохи менше десятої своєї сили, щоб придушити його, але зараз цього контролю ніде не було видно.
Ні. Насправді це ще свідчить про його терпіння. Якби Алей справді хотів убити Яна, у його арсеналі було більше двадцяти видів смертельних заклинань, які він міг використати. Причина, через яку чаклун стримався, була простою — тому що це не від нього залежало. Незважаючи на це, його грізна сила була очевидною.
«Я знала, що сила Алея велика, але це...»
Побачивши це таким чином, здавалося, що вона знову усвідомила це. Подумавши про це, Офелія відійшла на кілька кроків від Яна й глибоко вдихнула. Потрясіння, яке вона зараз відчула, було схоже на те, коли побачила, як він одразу втихомирює розбурхані морські хвилі.
Звичайно, раніше дівчина часто бачила, як Алей користується магією. Зазвичай він був таким легким, як петарда, але тепер було таке враження, ніби можна спостерігати, як шалена пожежа охоплює цілий будинок.
Лише після кількох слів, ніжно кивнувши головою, дівчина відчула, що це за людина. Наскільки вона знала, було лише кілька людей, які могли побити Яна силою. Незважаючи на це, принцеса не могла повірити, що герцог зараз не може рухатися.
«Але це небезпечно».
Така насильницька сила, подібна до цієї, відгородила б добро від зла. Офелія взяла Алея за руку, і його золоті очі звернулися до неї. Вона подумала, чи було б перебільшенням сказати, що він не схожий на людину. Вроджений страх охопив Офелію, як коли мурашки по бігають по шкірі, щойно ти зіткнешся зі звіром, від якого нема чим захиститися.
Цього вона ніколи не відчувала, навіть коли стикалася з Санте чи будь-якою іншою загрозою. Можливо, це було достатнім доказом того, наскільки небезпечним був Алей. І якби це не можна було контролювати, здавалося, що ця сила становила б небезпеку для самого чаклуна. Офелія не могла передати це словами, але вона відчувала це так.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...