114

17 9 1
                                    

Приблизно в той час, коли Офелія повністю звикла жити в чарівній вежі, і приблизно з того часу їй більше не було незнайоме відчуття прокидатися поряд з кимось в одному ліжку щоранку. Саме тоді дівчина виконала тест на магічну спорідненість, як і було заплановано.

«Я просто кажу вам наперед, але магічний тест спорідненості буквально перевіряє якість — кількість. Більшість людей можуть належати до певних рівнів спорідненості, але лише деякі люди досягають рівня абсолютно безодні. Ось чому, Офеліє, це лише формальність, щоб ви могла почати вивчати магію і...»

«Скільки разів ти це вже казав, га. З моїх вух тече кров, тече кров!»

Слова Корнеллі ледве замовкли після того, як Єнніт не могла більше це чути, вдаривши його прямо по спині. Незважаючи на це, неспокійна атмосфера залишилася. Він боїться, що Офелія буде розчарована, якщо виявиться, що її магічна спорідненість буде низькою. Усміхаючись, дівчина заспокоювала Корнеллі.

«Це нормально, якщо моя спорідненість низька, заспокойся».

«Якщо ви так кажете, Офеліє...»

«Ти вже навіть не дитина, боже».

Пробурмотівши про те, який він дратує, Єнніт відштовхнула Корнеллі й клацнула язиком. Потім вона провела Офелію до призначеного місця, де її магічну спорідненість мали перевірити.

«Це просто оцінка. У Неллі вже пересохло в роті, тож я позбавлю тебе деталей.»

«Мм-мм. Він сказав мені зайти всередину кола й покласти руку на вимірювальний камінь».

"Це вірно. Тоді у вашій свідомості відразу з'явиться щось на зразок знака. Це не має великого впливу на спорідненість, але зазвичай це визначає, яким шляхом ви підете як маг».

Не всі маги спеціалізувалися лише на одній галузі магії в цілому. Деякі спеціалізувалися на магії зцілення, а інші — на магії знищення.

«Корнеллі сказав, що під час оцінки бачив, як падає сніг».

— А ти, Єнніт?

«Те, що я побачила, не дуже приємне, тому не скажу. Так як мій, звичайний шлях є атака магією».

Єнніт продовжувала балакати, не кажучи, що саме побачила тому вона зосередилася на телекінезі, хоча він був обмеженим. Коли дівчина почула цю історію, розум Офелії занепав.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now