Тимчасова в'язниця храму, як і інші в'язниці, знаходилася під землею. Якщо щось відрізнялося, то це, мабуть, мангали, які заважали диханню. Зелене полум'я блимало з тих жаровень. Зелене полум'я було відоме просто як щось, що забирає життєву силу, але, якщо бути точнішим, воно вириває магічну силу, яку має життєва сила.
Оскільки полум'я позбавляло будь-якої магії будь-якої живої істоти, зовнішній ефект був тимчасовим проявом старіння. Іншими словами, це було полум'я, яке вирвало корінь усього живого. І полум'я, звичайно, було надзвичайно смертоносним для магів.
«Вони дійсно налаштовані тримати стільки навколо мене».
Коли Алей пильно поглянув на оточення, його губи закашлялися. В'язниця, в якій він сидів, була неширокою, постійно палало полум'я, тому дихати було важко.
Почувши кашель Алея, Єнніт застукала в стіну з сусідньої кімнати.«З тобою все добре ?»
«Так, я в порядку. Але ти в гіршому стані, ніж я».
«Кхк-кхк! Звичайно, я не відчувала такого багато років, тому дихати не так легко».
Зелене священне полум'я спалило ману в повітрі, і тому це мало значний вплив на магів, які жили, постійно відчуваючи потік мани в атмосфері. Їм здавалося, що кисень навколо них закінчується. Це, звичайно, залежало від кількості магічної сили, яку вони мали.
Алей мав безмежну кількість мани, яка не зменшилася б, навіть якби з нього вичерпували відра за відрами. Таке середовище мало більше вплинути на Єнніт, оскільки в ній було лише одне відро. Чаклун скривився і потряс ланцюги, що зв'язували його руки.
«Схоже, що Єнніт буде в небезпеці, якщо це триватиме надто довго».
Він не знав, як ланцюги вплинули на жінку, але для нього вони справді здавалися нічим. Можливо, навіть легкого потягнення за них було б достатньо, щоб він вирвався. Однак, незважаючи на це, були, звичайно, причини, чому Алей був прикутий до цього місця.
Першою причиною було те, що він боявся, якої шкоди зазнає Офелія, якщо він втече. Друга полягала в тому, що чоловік уже був винним у тих самих звинуваченнях, які привели його сюди. Звинувачення у проникненні в храм і завданні шкоди імператорській сім'ї.
Це було кілька годин тому, коли Алей прямував сюди до тимчасового храму.
Це була не така вже й складна подорож. За допомогою кількох телепортації він зміг дістатися до місця, де миттєво спалахнуло зелене полум'я.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...