66

30 10 1
                                    

Тоді, з особливим акцентом мілескетських дворян, Ліліт заговорила носовим тоном, починаючи пліткувати про Офелію.

«Немає жодної вельможі в столиці, яка б не знала, що вона страшенно соромиться свого низького стану. Через цей комплекс неповноцінності вона незадоволена всім , що я роблю».

«Низький статус? Але її називають імператорською принцесою».

І проблема полягала в наступному: Єнніт була з тих людей, які не могли протистояти своїй цікавості. Вона уважно слухала історію про Офелію, але була одна частина, яку вона не могла зрозуміти. Її звички з часів навчання в школі були виявлені.

— Я чула, що ти просто дворянин, але чи може така аристократка, як ти, казати, що член імператорської родини — це низька людина?

«Звичайно, можу. Чи всі принцеси просто принцеси? Людина, яка народила її, була лише служницею ».

«Тож її мати — служниця, але вона — принцеса. Яка різниця?"

Коли Єнніт запитала справді щирим тоном, наче не знала, Ліліт була настільки розчарована, що відчула, ніби помре. Вона закричала.

«Це інше! Хіба це не очевидно?! Її родовід інший!»

«А, я розумію. Ви, хлопці, займаєтеся тим самим, що розводите жеребців?»

«Щ-що ти сказала?»

"Я просто питаю. Ти продовжуєш балакати про народження те й те. Я помиляюся?"— спитала Єнніт у відповідь тим же тоном, наче вона справді була нерозумна.

Чарівна вежа була наскрізь меритократією. Звичайно, існувала сім'я, яка виховувала високих магів, оскільки мана була атрибутом, на який сильно впливала спадковість, але дитина видатного мага також могла виявитися нікчемною у магії. Або людина також може відточити себе та набути величезних навичок, навіть якщо в їхній родині не було історії магії.

«Мій випадок перший».

І Алехандро Діармуїд, її майстер, якого називали генієм, як ніхто інший, був останнім. Серед людей, які жили у вежі, вісім із десяти були магами. Коли сторонні люди чують про цей факт, то зазвичай реагують двома способами — що є так багато магів або що є так багато немагів.

«Магів, крім тих, що були в чарівній вежі, знищили, тож зрозуміло, чому люди так реагують».

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now