Алей завжди ненавидів себе, коли в ньому проступала ця тріщина — це почуття розбрату. Він перетворився на обмежену людину, яку ненавидів, бо легко втрачав розум. Якби це не було ганебною поведінкою, то що ще можна назвати ганебною поведінкою?
Скільки чоловік про це не думав, але не міг відкрити рота й заговорити першим, бо все одно не міг заспокоїтися. Але незважаючи на це, те, що сталося деякий час тому, було помилкою Алея.
«Я знаю, що це не те, що я повинно було розлютити мене, і я знаю, що я переборщив, але я... я взагалі не можу цього зрозуміти... Я ненавиджу, що ти так здригнулася, тому...»
Хоча чоловік знав, що зробив щось не так, але не міг цього визнати. Йому було ніяково це робити, ніби він саме тоді оголював свої почуття. Було відчуття, що його обличчя горить. Можливо, чаклун не знав, але в очах Офелії він виглядатиме яскраво-червоним. Крім того, він демонстрував таку огидну сторону себе. Але щоразу, коли стояв перед дівчиною, Алей відчував, ніби не може контролювати себе.
Згодом чаклун перевів погляд на океан. Але дівчина гадала, чи дізнається він коли-небудь, що увесь червоний, аж до потилиці й кінчиків вух. Вона продовжувала спостерігати за ним. Поки повз дув вітер, принцеса заправила пасмо свого рудого волосся за одне вухо. Коли вона зіткнулася з незнайомим зізнанням, то трохи замовкла, бо не знала, що сказати, але нарешті її губи ворухнулися й запитали.
«Тож, тобі важко назвати моє ім'я, але ти все одно кличеш мене, чи не так?»
«...Я думав, що ти мене напоумиш».
Для простого мага було неможливо випадково назвати ім'я імператорської принцеси, тому він був упевнений, що Офелія докорить йому за це і спробує вирішити цю проблему.
«Спочатку я просто не міг тобі довіряти, тому висловився різко поза чергою, але я не думав, що ти просто дозволиш мені так називати тебе...»
«Ось чому ти продовжував це робити».
Йому стало некомфортно, бо він знав, що з його боку так називати її ім'я було нахабно. Але навіть коли чаклун відчував це, гордість і впертість змушували його наполегливо називати Офелію по імені.
«Мені краще це виправити?» — спитав Алей.
«Ні, я вже звикла. Мені подобається, що ти називаєш мене Офелією».
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...