117

22 10 1
                                    

Можливо, вона сама не могла в це повірити, навіть якби це сказала сама, але Єнніт виглядала дещо ошелешеною. Офелія нічого не знала про магію, але її магічна спорідненість була найкращою з усіх зареєстрованих.

«Я чув від лорда Алехандро, що члени імператорської родини Мілескет зазвичай мають високу магічну спорідненість, але чи не забагато це?»

«Кожен в імператорській родині Мілескет народжується з високою магічною спорідненістю? Чи не всі вони повинні бути тоді магами?»

Збоку Корнеллі глянув на неї досить заздрісно, ​​але Офелія не відповіла. Вона торкнулася власного чола. Її голова пульсувала. Це був наслідок відновлення втрачених спогадів. Це не тільки спогади про її матір, Амелію, які були стерті з її пам'яті.

— Та дитина позашлюбна? Та, що народилася між Його Величністю та русалкою...

—Циць. Дитина почує.

— А якщо так? Дивовижно, як чудовисько прикидається людиною, та ще й дитиною. Як, в біса, ти можеш зробити монстра людиною?

— Я не знаю подробиць, але є реліквія, яка передається з покоління в покоління в імператорській родині. Я чула, що разом із цим їхнє бажання може здійснитися.

— З таким дорогоцінним предметом... Хаа, ну все одно. Отже, дитина - людина?

-Так. Вона пройшла всі випробування в храмі. Вона нормальна. Його Величність навіть був розчарований тим, що вона абсолютно нормальна. Я маю на увазі, як вона могла взагалі не мати жодних здібностей, цьк, цк.

Офелія не могла зрозуміти, хто ці люди, але вона чітко пам'ятала колюче презирство, змішане з цими невідомими голосами. Потім, молодша, ніж вона виглядала в інших спогадах, Амелія знайшла доньку й спантеличено подивилася на неї.

— Крихітко, як ти вийшов? Ти не повинна були сюди приходити...

—Подивись!

Коли маленька Офелія з гордістю демонструвала те, що вона зробила деякий час тому, побоювання Амелії ставали ще глибшими.

— Ти вже вмієш це робити, доню... Ти вже доросла.

— Хе-хе, так!

— Правильно, оскільки ти моя донька...

Сподіваюся, ти швидко все забудеш. Коли Амелія бурмотіла собі під ніс, маленька Офелія помітила, що рука її матері на її руках тремтить. Тоді, коли вона була ще маленькою, дівчина не могла зрозуміти, але зараз вона бачила, наскільки невідкладним був дотик її матері. І скільки Амелія захищала Офелію від палацу і від цього життя. По щоках дівчини котилися сльози.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now