118 КІНЕЦЬ основної історії

60 12 6
                                    

Русалки збиралися вжити заходів, щойно Ян ступить до Ронена.

«На щастя, територія Ронена має багато прилеглих морів, тож коли ця людина повернеться туди, ми зітремо її спогади».

Це теж було прохання Офелії. Вона не могла знову любити Яна, але вона також не хотіла, щоб він страждав від цього болю до кінця свого життя. Аріель залишилася, коли їхні старші сестри повернулися, і коли вона розповіла про те, що сталося, Офелія змогла відповісти лише ледь помітною посмішкою.

«Так, дякую, що подбала про цю справу замість мене. Це останній акт милосердя, який я можу дати йому».

Сказавши це, Офелія відчула жаль, що чоловік, якого вона колись кохала, так втратив милість.

* * *

Офелія та Аріель розмовляли, поки сонце не зайшло. Русалка мала багато чого сказати, тому що хотіла розповісти сестрі стільки новин. Були також деякі речі, які важко було сказати їхнім старшим сестрам, які повернулися під воду, але легко можна було сказати Офелії.

Сидячи на скелях на пляжі, дівчина знову і знову спостерігала, як хвилі піднімаються й опускаються. Вона також поділилася з Аріель тим, що відбувається в її житті останнім часом.

— Отже, лорд Сирена надіслав листа, який завдав магам стільки клопоту?

"Типу того. Коли Алей дізнався про це, він був у такому жаху...»

"О Боже! Мабуть, він був дуже здивований! Днями я почула від лорда Санте, що всередині вежі нібито є змовник!»

«Ах, так, це було так».

Коли Офелія відповіла, вона засміялася, знову думаючи про те, наскільки кумедною була ситуація. Вони були в такій підвищеній готовності лише для того, щоб шукати людину, яка надіслала того листа до тимчасового храму.

Оглядаючись назад, достатньо сказати, що вони були абсолютно помилкові з самого початку. Зрештою, винуватцем була сама чарівна вежа, сутність, яка могла надіслати всіх сирен виконувати його накази. Це було ще смішніше, враховуючи те, що Алехандро та інші, включаючи Санте, думали, що винуватцем є другий командир чарівної вежі, Мерузія.

—То ти кажеш, що винна чарівна вежа? Я маю на увазі, коли я думаю про це, очі чарівної вежі були темно-сині, коли він їх відкрив, і хіба це не трапляється лише тоді, коли він щось задумує? Я знаю, який він сміливий, але...

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now