34

48 14 5
                                    

«Тому що природа цієї магії відрізняється від інших. Це також тип магії, який інші раси, крім людей, не хочуть робити».

І Алей почав пояснювати. Суть магії полягала в наслідуванні природи. Закони природи інтерпретуються в магічні формули, які складають заклинання, і це було б початком того, як маг міг би використовувати свою магічну силу.

«Але умовна магія дуже відрізняється за якістю. По суті, це як угода в обмін на душу, або заклинателя, або одержувача, тому невідомо, що станеться, якщо ви не завершите заклинання».

Лише тоді Офелія зрозуміла, чому Аріель і Санте так неохоче ставилися до умовної магії.

«Це заклинання потребує чогось в обмін. Тому обидва так відреагували».

"Так. Якщо висловите це інакше, то це більше схоже на дію проти природи через транзакційний метод».

«Тоді хто саме займається цими обмінами?»

«Це те, в чому я не впевнений. Ймовірно, це той, хто відповідає за ману, тож якби я назвав його ім'ям, це був би бог».

«Якщо хтось із храму почує, як ти це говориш, не буде дивним, навіть якщо вони закидають тебе камінням».

«Вони й досі вважають магів єретиками, то чому це має значення?»

Алей поводився так, ніби все одно її вислухає, і Офелія усміхнулася, побачивши його серйозний вираз.

«Тоді що станеться, якщо обмін не буде завершено?»

«Обмін провалюється, і той, хто отримує заклинання, платить за це. Іноді ціною є життя».

Слова Алея були різкими. Очевидно, він говорив тим же тоном, що й зазвичай, але оскільки Офелія уважно слухала його слова, вона не могла не відчути їх нерівності. Якби повернення в минуле також було пов'язано з умовною магією, накладеною на неї, які умови вона мала б виконати?

Офелія із запізненням усвідомила, що її задихається.

«... Справді, це обмін».

«Термін «обмін» не дарма до нього відноситься».

— Ти маєш на увазі, що ми можемо померти, якщо не зможемо розв'язати накладене на нас закляття?

«Якби це було так, чи міг би я залишатися таким розслабленим?»— відповів Алей, підперши підборіддя долонею. Він продовжував говорити гірким тоном.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now