116

24 9 0
                                    

Одного разу мисливець захопив багато русалок, і королева була тією, хто їх відпустив. Однак такого кінця ніхто не очікував. Вона мала неперевершену магічну силу, тому всі думали, що вона без проблем повернеться в океан. І все ж, минали дні, а вона не поверталася, океан щодня ставав жахливим і бурхливим. Це був перший раз, коли океан був таким жорстоким, наскільки це могла пам'ятати чарівна вежа.

Мешканці зазвичай були такими ж ніжними, як вода, яка не легко кипіла, але коли тайфуни почали бушувати, їх теж було важко заспокоїти. Терпіння підводного короля досягло свого піку — його не вистачило навіть потопити всі кораблі, які проходили через його море, — і тому він незабаром надіслав приливні хвилі до берегів. Його діти були не такими вже й різними. Вони здригнулися від страху, боячись думки про втрату матері. Зрештою вони дійшли до чарівної вежі.

«Лорд Сирено, Лорд Сирено. Ти слухаєш?"

«Лорде Сирене, ти можеш дізнатися, де наша мати, так?»

«Ми не можемо залишити воду, але Сирено, давній друг нашої матері, хіба ти не можеш відсилати своїх дітей скільки завгодно разів?»

«Прошу проявити до нас милосердя. Будь ласка, допоможіть нам хоч раз».

Шестеро русалок плакали кожен день, кажучи, що чарівна вежа не може закрити на це очі назавжди. Незважаючи на це, це не було необхідно, оскільки чарівна вежа теж почала хвилюватися за свого старого друга.

«Немає жодного способу, щоб вона не сказала нічого подібного».

Вона не повернулася і навіть ні з ким не зв'язувалася. Це було підозріло, незважаючи ні на що. На початку перші русалки та сирени були тими, хто поділяв провидіння небес і морів, дозволяючи своїм товаришам-русалкам і сиренам використовувати магію.

Ці дві особи були Король морів і Вежа Сирен.

Перша сирена зрештою залишила своє крилате тіло і стала зачарованою сутністю під назвою чарівна вежа, а перша русалка теж стала частиною природи. До того часу імена, якими їх спочатку називали, стали тими, як називали їхні родини та племені.

Разом зі своїм другом Сирена спостерігала за багатьма життями та смертями. Якщо він був богом неба, то її, як першу русалку, можна було назвати богом моря.
Це також означало, що вона не могла жити далеко від моря протягом тривалого періоду часу.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now