У цьому сенсі у нього не було іншого вибору, як остерігатися Санте, тому він так і сказав. І було б проблемою, якби сирена коли-небудь вирішив зіграти злий жарт, поки він дистанціювався від дівчини.
«Санте, я маю намір усунути всі небезпеки, які можуть загрожувати безпеці Офелії».
І одним із ризиків був сам Алей.
«Оскільки ти там, Офелія не опинилася б у скрутному становищі навіть без мене».
І це все. На цьому їхня розмова закінчилася. Непорозуміння було вирішено, і тепер наміри Алея були зрозумілі. Отже, не було жодних причин бути на одному місці й стояти там, слухаючи звуки лісу. Зрештою Санте не запитав. Але не виключено, що він міг запитати його колись.
«Я чув, що людські стосунки не можуть бути окреслені здобутками та втратами просто так».
Для сирени відносини можуть включати просто спільну їжу сьогодні. Це було саме стільки. Завтра, можливо, більше не вийде їсти разом. Якщо дві сирени вирішать, що краще полювати поодинці, ніж полювати разом, тоді вони зможуть обійтися одна без одної та будь-коли припинити стосунки.
Але люди були не такими. Їхні стосунки були набагато складнішими, ніж просто один раз поїсти разом. Санте не міг до кінця усвідомити все це, але, на щастя, він накопичив певний досвід за всі прожиті роки. І, тим не менш, міг визнати, що була проблема з обраним Алеєм методом. Просто він не міг вказати, що саме.
«Здається, ти дуже нервуєш».
Згодом ця проблема виявилася таким чином. Чи варто йому говорити про це, подумав він. Сирена задумався про це на мить, дивлячись на обличчя Офелії.
Якби це був інший раз, він прямо сказав би їй саме те, що почув. Але цього разу це дивно. Здавалося, він взагалі не хотів нічого про це говорити. Санте якусь мить дивився на дівчину, легко зітхнув і накинув їй на плечі свій хутряний плащ.«Ти справді не дозволяєш нічого пропустити повз себе. Це твоя особиста справа, Офеліє, але ти забагато думаєш».
«Ти хвилюєшся за мене?»
"Так. Я ставлю тільки на виграшну сторону, тому ти не можеш заблукати в багатьох інших думках і піти неправильним шляхом, чи не так?»
Коротше кажучи, він мав на увазі те, що оскільки вона спіймала його після того, як сказала, що дасть йому розвагу, то це означало не зупинятися навіть через принизливість усього цього.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...