53

35 16 6
                                    

Нещодавно, коли вони зустріли сирен в лісі.

—Ми просто намагалися зловити пташку, у якої на ніжці висів папір!

Слова, сказані сиренами для захисту, глибоко прозвучали в пам'яті Офелії. Якби це був птах, у якого до ноги був прикріплений папір, то це могло бути лише одне.

«Поштовий голуб».

Інші також могли легко здогадатися про це. Хоча вона не була впевнена щодо сирен, які мало знали про людську культуру. Однак була причина, чому дівчина була так обізнана про поштового голуба.

«У Ладін більше нікого не надіслали б».

Місце, яке було настільки віддаленим, що навіть імператорська родина не могла легко втрутитися. Це був феод Ладін.

Оскільки людям було важко подорожувати туди й назад, щоб надіслати повідомлення у віддалені місця, кращим способом спілкування був поштовий голуб. Однак це був спосіб, який використовувався лише для термінового спілкування з людьми у віддалених місцях.

У замку Ладін, окрім Яна, кому ще потрібно було б зараз надіслати повідомлення кудись далеко? Незважаючи на це, було лише двоє людей, які мали право використовувати поштових голубів для зв'язку з імператорським палацом.
Неминучим висновком була одна сторона.

«Оскільки Ліліт ще не повернулася, можливо, вона таємно передала новини до імператорського палацу».

Або це Ян надіслав повідомлення через голуба за допомогою Ліліт. Так чи інакше, необхідно було розібратися в поточній ситуації. Тому, щойно вона повернулася до замку Ладін, Офелія відвідала герцога, щоб підтвердити свою гіпотезу.

Звичайно, вона навмисно відправила Алея разом з магами з вежі, щоб вони могли вільно говорити про речі, не остерігаючись її. Їй ще потрібно було вирішити, як поводитися з магами, тому поки що уникала їх. А головною метою було попередження.

«Я збирався зрозуміти, що ти задумав».

Вона тут провалилася? Офелія відвела очі від чашки і знову перевела погляд на людину, яка сиділа перед нею. Наче його обличчя ще мить тому не стало твердішим, він спокійно сперся підборіддям на одну руку.

«...Пройшло більше восьми років. Я забув."

«Тоді це ти надіслав це?»

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now