Навіть коли дається другий шанс на життя, все одно так прикро не мати можливості жити без іншої людини. Можливо, якби Офелія та Ян також вижили, хоч би що вони сказали, їхня гонитва повторилася б такою, якою була.
Дівчина була настільки втомилася від цього. Вона розуміла причину, чому герцог не мав іншого вибору, як погнатися за нею, але не мала жодного наміру впустити його назад у своє життя.
Та в цей момент принцеса вже була в пастці, як миша. З крутою скелею позаду, і Яном перед нею тепер вона не змогла втекти належним чином, тому її шлях до втечі був повністю заблокований.
У глибині розуму Офелія знала, що якщо вона візьме герцога за руку тут, він більше ніколи її не відпустить. Оскільки його метою було заволодіти дівчиною, він ніколи не дозволив би Алею наблизитися до неї, навіть якщо б намагався використати всі можливі засоби.
Зрештою, є лише один вибір. Офелія відпустила поводи. Вона висмикнула одну ногу зі стремена, щоб злізти з коня. Побачивши це, вираз обличчя Яна трохи прояснився, оскільки він подумав, що вона ось-ось повернеться до нього.
«Давай закінчимо це».
І з цими словами Офелія дозволила собі впасти назад, у безодню за скелею, де неможливо побачити навіть на дюйм вперед. Її руде волосся розвівалося, як осіннє листя на вітрі. Ян втратив розум і закричав.
Дівчина раптом згадала початок цього життя — коли вийшла з банкетного залу і стрибнула з балкона, думаючи, що все це сон, відмовляючись вірити, що повернулася в минуле.
Прощання з тобою завжди було таким. Єдиний спосіб покінчити з цими нещасливими стосунками – це зробити це.
Оскільки в нещасливих стосунках було присутнє кохання, трагедія сталася неминучою. Офелія закрила очі. Ніби передвіщаючи кінець, осінь була такою спокійною.
* * *
Алей терміново кинувся лісом. Після того, як сирена вказала йому в цьому напрямку, знайти потрібну стежку не так вже й важко, тому що були сліди коней, що проходили цим шляхом. І він би вже наздогнав їх, якби не стан його організму, який був настільки поганий, що йому все важче і важче було терпіти.
«Кхк, кхк!»
Разом із кашлем, до якого він уже звик, він також звик до цього відчуття рефлюксу мани, яке постійно вражало його. Біль був настільки сильним, що він міг втратити контроль прямо тут, але якщо чаклун дійсно дозволив би цьому статися, він знав, що мана потече назад настільки різко, що зруйнує його внутрішні органи. Тож йому довелося стиснути зуби через це.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...