За іронією долі, саме в цей момент Аріель закрила очі. Коли пір'я закрило їй зір, увагу русалки миттєво привернула Офелія, і вона забула повиснути на рифі. Санте, з іншого боку, тримав непритомного Яна, який висів під однією з його рук.
"Ах!"
Запізно помітивши, що Санте зник, тоді вигукнула Аріель, але він уже полетів. І єдиними, хто залишився на березі, були дві жінки з рудим волоссям і схожими рисами обличчя.
«Привіт, Аріель».
Нарешті Офелія зустрілася віч-на-віч з русалкою. Весь цей час вона лише чула про неї. Зустріч із чудовиськом під ліжком була не такою страшною, як вона собі уявляла.
* * *
У кімнаті дівчини майоріли напівпрозорі штори.
«Офелія».
Він природно назвав ім'я, чого не робив за все своє життя. Алей спохмурнів. В одній руці він тримав темно-зелене перо.
Ще мить тому, коли Алей прийшов відвідати Офелію.
— Офелія, ти тут? Я заходжу.
Він обережно ступив до кімнати, навмисне першим покликавши її. Але, незважаючи на його дії, кімната була порожня. Він почув, що Офелія працює у своїй кімнаті, тож розшукав її.
«Тебе ніколи нема кожного разу, коли я шукаю тебе».
Вони не могли зустрітися кожного разу, коли він її шукав, і це викликало у нього ще більше бажання шукати її. Чи варто йому звинувачувати свою удачу в тому, що він надто зайнятий?
Навіть зараз причина, чому чаклун почувався не по собі, полягала не в її відсутності. Це було темно-зелене перо в його руці. Якби це був такий розмір і колір, відповідь була очевидною.
«Санте».
З'єднати крапки було легко. Він хотів поговорити з Офелією про її ману, але через це настрій Алея зіпсувався.
«Нічого не можна було вдіяти».
Чаклун відкинув змішані емоції й відклав перо. Він не забув зачинити навстіж вікна та підібрати розкидані вітром документи. Можливо тому, що вони були біля берега, але вітер був сильний. Не дивно, що деякі папери впали на землю.
Коли він опустився, то побачив на сторінці знайомий почерк. Естетично привабливий шрифт, який використовували члени імператорської родини, нахилений під кутом праворуч.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...