Двері.
Раптом її охопило погане передчуття. Офелія підскочила й підійшла до дверей, розчинивши їх навстіж.
«......»
Але надворі нікого не було. Озирнувшись на Санте, він лише знизав плечима з усмішкою на губах.
"Що не так? Чому ти раптом відчинила двері?»
«Але ти...»
Офелія міцно стулила губи, не продовжуючи свого спростування. Санте ніколи нічого не говорив про двері і просто дивився на них, маючи на увазі Діана або Алея. Відчуваючи розчарування, ніби вона була дитиною, яку дражнять у грі в підглядання, Офелія повернулася до столу. Тільки два зламаних пера зустріли її.
«У будь-якому випадку, повернемося до теми».
Санте був тим, хто заговорив першим. Він знову торкнувся каблучки на своєму пальці, стукаючи по ній, коли говорив.
«Тоді чого тобі від мене треба? Я зараз кажу, але я не можу підкоритися багатьом. Я просто співпрацюю за умови, що ти знімеш це з мене».
«Я не жадібна. Тобі потрібно зробити лише одне».
У будь-якому випадку є час на більше. Їй не потрібно було зараз діставати все, що є у її арсеналі. Офелія тримала Санте за руку, а якщо бути точним, то вона тримала каблучку.
Скільки б чоловік не намагався її зняти, перстень обережно зісковзував лише тоді, коли вона його торкалася. Поклавши його назад на палець, вона підняла голову, сині очі під густими червоними віями зустрілися з його поглядом.
«Скажи чарівній вежі, що Алей відновив пам'ять і прийшов до Ладіна, і що він планує повернутися до вежі. Переконайтеся, що кожен у вежі знає».
Дивлячись на її сині райдужні оболонки, Санте безпорадно посміхнувся, не усвідомлюючи цього.
«Невже ти справді думаєш, що їх обдурить така груба брехня?»
— Чого ти раптом прикидаєшся таким наївним? — невинно запитала його Офелія, насупивши брови й схиливши голову набік та продовжила.
«Санте. Випадково, можливо, можливо... Чи знаєте ви, що багато людей були б піддані впливу цих слів?»
«...Ха. Отже, ти кажеш мені, що я повинен торкнутися сердець тих, хто чекає на повернення Алея?»
«Чи є причина, чому ви не зможете?»
На це Санте вперше за довгий час вибухнув веселим сміхом. Але коли він улаштувався, зелені очі сирени підступно звернулися до Офелії, наче той був змією.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...