76

24 12 0
                                    

Спогади Алея про терем і про русалок прояснилися. З його емоціями в певному безладді він боровся з ними кілька днів. Зрештою вийшов із замку Ладін і пішов на узбережжя, щоб очистити свій розум. Чи тому, що це було його перше місце зустрічі з Офелією, коли вони щойно приїхали до Ладіна? Чи тому, що він хотів пригадати нещодавні спогади про дівчину, яка тримала його за руку?

Якою б не була причина, чоловік пішов на узбережжя, тому що його розум був у стані хаосу. Можливо, все, що йому потрібно, це місце, де він міг би дати волю своїм магічним силам.

Коли чаклун незабаром зіткнувся з нескінченним горизонтом блакитного океану, то ледь знайшов стабільність, спостерігаючи за течією води та відчуваючи повітря. Але підійшовши ближче до берега, він зіткнувся з двома людьми, які раніше за нього вийшли на берег. Чаклун наклав на себе заклинання невидимості й підійшов ближче. Він миттєво впізнав їх.

Офелія та чоловік, якого вона врятувала.

— Ти сказала мені зустрітися з русалкою, Офеліє. Це єдина причина, чому я прийшов сюди.

— І мені теж треба з нею поговорити, тому я тут. Але через сімейні проблеми, з якими вона зараз стикається, на даний момент може бути важко зустрітися з Аріель.

— Та пташка, до якої ти була так близько, тобі це сказала?

—...Яка пташка?

— Я маю на увазі сирену, з якою ти полетіла, так міцно тримаючи його в обіймах. Я впевнений, що інші люди могли просто відкинути це видовище як ілюзію, але я багато разів був на морі, тому я знаю. Мало того, що у твоїй колекції є такий недоумок, як володар чарівної вежі, але навіть сирена стала твоєю. Я також не бачу жодної причини, чому ти ненавидиш думки про те щоб володіти Великим герцогом Ронен.

— Не намагайся так виправдовуватися. Причина, чому я не хочу прийняти тебе, зовсім інша.

— Справді? Навіть якщо вони зникнуть з твого боку, мені цікаво, чи зможеш ти все одно це сказати.

Ян стрибнув із зубчастого валуна, на якому сидів. Щойно він зробив крок ближче до Офелії, вона відступила назад. За сріблястими очима Яна, які нагадували очі хижого птаха, Алей бачив буйний блиск. Замість того щоб зупинитися на цьому, герцог простягнув руку, щоб узяти дівчину за руку. Потім він поцілував тильну сторону її долоні.

Я ніколи не рятувала тебе...Where stories live. Discover now