«Стрибок— це те, що ми називаємо потроху телепортацією на короткі відстані. Оскільки це небезпечно робити на воді, йому знадобиться трохи більше часу, оскільки він йде над землею».
Це не зовсім визначено, але звучало так, ніби між вежею та цим місцем була чимала відстань. Вони не могли сказати, де це, але, можливо, могли б сказати скільки. Коротко поміркувавши над морем, запитала Офелія.
«Скільки часу це займе?»
«Не впевнена, якщо він швидкий, може, приїде ще сьогодні? До речі, в якому напрямку замок? Я ще нічого не їла, тому зголодніла. І я думаю, що мені потрібно якнайшвидше врятувати великого герцога Ронена.»
*Хаам. *
Єнніт сказала це, а потім широко позіхнула. Можливо, життя або смерть великого герцога Ронена, що мало бути справжньою метою її візиту, не було чимось, що справді хвилювало її з самого початку.Дівчина збиралася щось сказати Єнніт, але в цю мить...
«Офелія».— тихо прошепотів їй Санте.
«Я відчуваю незнайому магічну присутність десь навколо замку. Чи не краще було б піти?»
«Незнайома магія?»
«Так. Це не має нічого спільного зі мною, але я не думаю, що це стосується тебе».
Санте мав рацію. Якби це була магія, яка йому була незнайома, вона могла б очікувати лише одну людину.
Корнеллі Деуранг.
У напрямку, повз який вони проходили раніше, Офелія повернула голову.
«...Я вважаю, що ми повинні повернутися без подальших зволікань. Дякую, що повідомив."
«Не згадуй про це».
Коли Санте посміхнувся, відповідаючи, дівчина відповіла легким реверансом.
Сирена прийшов у цей ліс, але він також заявив, що має намір повернутися до гнізда, перевіривши лише молодших сирен, тому не було нічого особливого в тому, що вони тут розлучилися.«Тоді я побачу тебе знову, коли щось виникне пізніше. Алей, леді Єнніт. Давайте повернемося».
«Це той напрямок?»
«Це правильно, але було б швидше прослідкувати за слідами мани, міс — я маю на увазі Єнніт».
Після того, як Алей трохи заїкався, не звикши до розмов, вони швидко рушили.
У просторі, який вони щойно залишили, де раніше ліс затамовував подих, але тепер почав потроху відроджуватися, Санте стояв нерухомо, розмірковуючи над різними думками.
YOU ARE READING
Я ніколи не рятувала тебе...
RomanceПринцеса сусідньої країни, яка вкрала Принца, якого врятувала Русалонька. Це була я. Я вірила, що врятувала його, але реальність виявилася жорстокою. Коли Русалонька померла і правда відкрилася. - Це була не ти, - чоловік, який казав, що любить мене...