Én is izgatott lettem az üzenettől. Ezért egyből rá is kattintottam, megköszörűltem a torkomat és elkezdtem, hangosan felolvasni a mailt.
Szia. Örülök, hogy végült írtál. A koncerten nem volt időnk beszélgetni, de ha lenne kedved akkor bepótolhatnánk.
Rule.Olvastam fel. Anyának leesett az álla és most jött rá, hogy a 17 éves lánya kezd felnőni, és igen érdeklődni fognak utána a fiúk. Vagy valami ilyesmit bírtam róla leolvasni, a húgom sokkot kapott. Csak nézett ki a fejéből.
-Hát szóval ezt írta.-Próbáltam megtörni a csendet, de inkább még kínosabb lett, mint volt. Eléggé zavarba jöttem, ezért inkább felmentem a szobámba, és felhívtam Samet elújságoltam neki, a történteket, de ő rám csapta a telefont. 10 perc múlva a szobám ajtajában termett.
-Itt vagyok.-Lihegett.- Légyszi, hozz már egy kis vizet.-Leszaladtam és hoztam vizet, majd megitta.
-Mit írjunk vissza?-kérdezte.
-Nem tudom, őszintén nem nagyon akarok vele találkozni.-Vontam vállat.
-Na nem, akkor majd találkozok én vele, de nem hagyjuk veszni az esélyt.
-Oké.-Motyogtam leültünk az ágyamra és a gépemet bekapcsoltuk. Megnyitottam a emailt és a levélírásra mentem.-Szóval akkor?-Kérdeztem mert nem tudtam mi is legyen.
-Majd én írok.-Vette el.
-Oké, de ne írj faszságot..-Figyelmeztettem.
-Nyugi.-Kezdett el írni 10 perc múlva rám nézett.-Na írtam neki.
-Mit?
-Olvasom.
Szia!
Nem vagyok olyan aki idegenekkel találkozzon, de egy esélyt mindenki megérdemel. Szóval egy találkozóba benne vagyok.-Olvasta fel és rámnézett.-Ellies lett.-Bólogattam.
-Várja még a végét nem olvastam fel.-Mosolyodott el huncutúl.
-Jaj ne.-Fogtam a fejem.
-U.i észbontóan nézel ki.-Mondta nevetve Sam.
-Ugye ezt nem írtad meg neki?-Kérdeztem.
-Deee.-Bólogatott.
-Huu te ribanc.-Ugrottam neki, a párnámmal kezdtem el ütni, mire csak Sam nevetett, majd érteítés érkezett. A válasz levél.-Basszus.-sziszegtem.- Nem merem megnézni, lejárattál.-Néztem lefelé.
-Ugyan, volt már ennél cringébb szituálció is. Emlékszel, amikor iskolában hánytunk? na az cink volt.
-Igazad van. Nyisd meg.
-Okééée.... Szia! Örülök, hogy benne vagy! Mit szólnál, holnap 5-órához?-Nézett rám, vidáman Sam.
-Hol?
-Pill, megnézem térképen, hogy hol van, az a kávézó amit írt.-Mondta és pötyögött a telóján.-45 perc autóval itt a cím.- mutatta felém, mire bólintottam.
-Írt még valamit?-Kérdeztem.
-Azt, hogy várja hogy találkozzatok és hogy U.i Aranyos vagy!-Nevetett jó ízűen. Mire én elvörödetem, majd elröhögtem magam. Vissza írtunk, hogy akkor találkozunk holnap. Anya és Kiara sokkot kaptak, hogy holnap találkozok egy énekessel. Én annyira nem vettem nagy dolognak, mivel nem volt kedvem.
Sam nálunk aludt este, megmostam a hajamat. És Sam megtépett, akarom mondani megfésűlt. Majd röhögve befeküdtünk az ágyba.-Uncsizok.-Mondta.
-Oké, hajnali 2 van. Én álmos vagyok.
-Hah lúzer.
YOU ARE READING
Nem vagy az esetem!
Romance•Befejezett• 17 éves Elliet elrángatja a legjobb barátnője egy Ruel koncertre. Egy dedikált fénykép megváltoztatta az életét. Ruel egy személyes elérhetőségét írt rá. 2023 Romantikus 🥇