21.rész

3.6K 103 1
                                    

Sam az étkezőnél volt. Épp a pincérrel üzletelt?......eléggé elvoltak merűlve a beszélgetésben, de oda mentem.

-Helló.-Köszöntem, Sam hálásan nézett rám, majd átkarolta a vállamat, és megpuszilta az arcomat.

-Szia drágám.-Mondta szerelmesen, mire majdnem felröhögetem.

-Szerelmem eddig téged kerestelek.-Néztem Samra, aki vissza tartotta a nevetését. Szóval pasit koptatunk.....

-Itt voltam végig.

-Mehetünk?-Kulcsoltam össze az ujjainket.

-Igen. Viszlát Vincent.-Intett a pincérnek. Amint kicsit messzebbre értünk kitőrt belőlünk a nevetés. Sam csinált egy képet, amin egymás kezét fogjuk. Cuki lett. Kimentünk, ettünk majd buliztunk.

-Megnézzük Ruelt?-Kérdeztem.

-Nagyon sokan vannak. Nem megyek előre, de ha akarsz akkor menjünk....alapból majd koncertezik neked este a lábaid között.-Nevezett, mire meglöktem.

-Hülye vagy Sam.

-Na gyere.-Húzott kicsit közelebb a színpad felé. Tényleg rengetegen voltak. Ruel nagyon ügyes volt, mint mindig elveszek ha hallgathatom a hangját. Mintha megszűnne minden, csak mi maradnánk......
Ez után Sammel sétalgattunk. Rengeteg képet készítettünk. Majd este felé. A dedikáló sátor felé húzott.

-Te jó isten mennyien vannak.-Mondtam.

-Én szeretnék egy képet Ruellel.-Nevetett, és beálltunk a sorba. Végig nevettünk. Ha jöttek mögénk, és szinpatikusak voltak, akkor előre engedtük őket. Majd végre mikövetkeztünk. Ruel nem nézte kik lesznek a következők.

-Úristen Ruel! Ez Ruel!-Kiabált Sam. Ruel ránk nézett felállt, és elnevette magát.-Csinálhatunk egy képet?-Nevetett Sam.

-Persze.-Ölelte meg Ruel. Mire csináltak róluk egy képet. Majd a fiú rám nézett.-Hölgyem ön is szeretne képet?-Mosolygott.

-Nem.-Ráztam a fejem. Ruel oda lépett hozzám és szorosan megölelt.

-Hiányzotál.-Suttogta a fülembe.

-Te is.-Kulcsoltam a kezem a nyaka köré.

-Kábé 2 óra és szabad vagyok.-Mosolygott.

-Szuper.-Megpuszilta az arcomat, majd elengedett. Megint sokan lettek.

-Öröm volt hölgyeim.

-Remélem találkozunk még.-Intett Sam, majd, megfogta a kezemet és kisétáltunk. A fényképész, furán nézett ránk. De nem érdekelt vissza mentünk. Sammel vettünk minden hülyeséget. A barátnőm nem bírta ki, és vett egy olyan pólót, ami tele van Ruel fejekkel. Én ezen csak jót mosolyogtam. Majd Ruel írt, hogy végzett. Egy sátornál találkoztunk vele, és így már hármasban bolyongtunk. Addig amíg Sam megnem látott egy fullos pasit.

-Megyek és felszedem helyetted is.-Kacsintott rám.

-Gyerünk.-Bíztattam. Amint elment Sam, Ruel mellém lépett és átölelte a nyakamat. Sétálgattunk a fesztiválon és közben beszélgettünk.

-Sajnálom Ellie alig van rád időm.-Nézett bűnbánóan a szemeimbe.

-Ez a szenvedélyed és a munkád. Marad időd ezek után is rám.

-Nekem te vagy a szenvedélyem.-Csókolt meg.
Miután felfalt az ajkaival pár, rajongóval csinált képet. Össze szedtük Samet és elindultunk a hotelbe. A cuccainakat kivettük az autóból és besétáltunk. Megkaptuk a kulcsokat és bementünk a szobánkba. Szép volt, gyönyörű kilátással. Franciágy, minibár. Tv, fürdő minden volt. Ruel egyből kidőlt az ágyra. Mosolyogva mellé ültem.

-Kifáradtam.-Suttogta csukott szemmel. Elkezdtem simogatni az arcát, és mellé feküdtem. Percekig csak simogattam, majd elmentem lezuhanyozni. Egy pólóban, és egy sortban tértem vissza. Ruel megpuszilta az arcomat, és ő is kiment. Addig Sammel írogattam, magányos szegény egyedül. Majd nyílt a fürdő ajtaja, és Ruel lépett ki. Vizes hajjal egy sortban. Egy pillanatra nem elfelejtettem levegőt venni? Csak bámúltam. A felsőteste szépen kivolt dolgozva. Az összes kocka kirajzolódott a hasán. A vállai szélesek, férfiasak voltak. Ruel elmsolyodott, azon, hogy bambulom a testét. Oda sétált az ágyhoz és mellém feküdt. Még nem aludtam eddig vele, kicsit talán még izgultam is. De nagyon akartam. Betakart minket, megfogott és magához húzott. Az arcához hajoltam és elkezdtem puszilgatni. Apró puszikat nyomat mindenhova. Nem csókoltam meg, kínozni akartam. A hajába túrtam és az orrára is nyomtam egy puszit. Ruel nem bírt magával az arcomra tette a kezét, és így húzott közelebb magához. Amint az ajkai az enyémhez értek, egy sóhaj hagyta el a számat. Imádom. Ruel fordított a helyzeten és én kerűltem alólra. Fölém mászott és csak csókolt. A nyelve atsiklott a számba. A kezei a pólóm alatt voltak, az oldalamat simogatta. Az én kezeim a hátán voltak. Elszakadt az ajkaimtól és a nyakamat borította be szenvedélyes csókokkal.
A kulcscsontomra is adott egy puszit, majd a szemeimbe nézett.

-Nagyon szeretlek Ellie.-Egyből elpirultam, amit tuti észre vett.

-Én is szeretlek.-Mondtam ki életembe először neki. Ruel aranyosan elmosolyodott és átölelt. A mellkasára feküdtem majd így aludtunk el. Össze bújva.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now