Beültünk az autóba, és én vezettem.
-Még mindig sokk hatás alatt vagy?-Nevettem. Egy pillanatra néztem Samre aki csak a szélvédőn bámúlt ki.
-Igen.-Motyogta.-De mesélj, milyen volt vele?
-Őszintén meglepően jó. Azt hittem, hogy egy nagyképű, beképzelt énekes, de nem az. Kedves volt.-Mondtam.
-Még most se jön be?
-Nem az esetem.-Vontam vállat.
Haza érve. Anya és Kiara is fan körcsöt kaptak. Én ezen jót szórakoztam.-Szóval megadta a számát.-Mondtam.
-Te jó isten.-Fogta anya a fejét.
-Nincs evvel semmi gond. 17 éves csaj, aki elkezdett pasizni.-Mondta Sam.
-Ne túlozz, egyszer találkoztunk akkor is csak beszélgettünk.-Sétáltam a konyhába, és levettem egy almát a pultról, és enni kezdtem.
-Mikor találkoztok legközelebb?-Kérdezte Kiara.
-Nem tudom.-Vontam vállat.
Lassan a családom leszállt a témáról, és hanyagoltuk Ruelt. Samantha haza ment, jött érte Wyatt. Én felmentem és lezuhanyoztam. Vissza mentem a szobámba, felvettem egy pulcsit és kimásztam a tetőre. A zsebemben megrezzent a telefonom majd elővettem.Rule
22:05
-Alszol már?Én
-10 óra múlt, dehogy alszok.
Épp a tetőn fekszem.Ruel
-Ez most komoly a tetőn?😳Én
*Fényképet küldött*Ruel
-Szerintem én is kimászok a tetőre...Én
-Lassan úgy is, olyan magas vagy🤭Ruel
-Szóval így állunk?
-Hát oké, nem én vagyok magas te vagy kicsi.
-És én meg moziba akartalak elhívni😒Én
-Moziba?
-Mikor?Ruel
-Már mindegy, nincs kedvem!Én
-Kis hisztis!Ruel
-Szombat mozi?Én
-Benne vagyok.És végül igen szombaton elmentünk, moziba ketten. Egy páran oda jöttek hozzá képet csinálni. Ruel mindenkit mosolyogva fogad. Nem hiszem el, hogy ez a srác ennyire tökéletes.
Mozi után sétáltunk egyet.- 2 hét múlva másik államban koncertem lesz. Úgy, hogy 4 egész napig kikell bírnod nélkülem.-Mondta és leültünk egy padra.
-Valahogy kibírom.-Forgattam a szememet.-Nem fáraszt ki a sok koncert?-kérdeztem.
-Nem. Szeretek csajok között lenni.-Bólogatott.
-Ezt egyből gondoltam.
-De képzeld nem mindegyik van oda értem. Van aki nem szeretne velem közös képet.-Nevetett, mire kicsit kellemetlenül éreztem magam, mert rólam beszél. Nevetve meglöktem a vállát.
-Nem tagadom, nem akartam veled közös képet.-Mosolyogtam elégedetten.-Nem vagy annyira különleges, hogy csináljak veled képet.-Dobtam oda.
-Hm képet nem akartál csinálni, de találkozni meg többször is találkoztunk azóta.-Mosolygott nagyképűen. De sajnos igaza volt. 1-0 neki.
-Nincs meleged?-Kérdeztem.
-Azt akarod, hogy levetkőzzek?-Mosolyogott sunyin. Nevetve megráztam a fejem.
-Nem erre gondoltam.
-Kár. De amúgy kicsit.-Mondta, az üveg vizemről lecsavartam a kupakot, úgy csináltam mint ha beleakarnék inni. De igazából nem akartam, meglendítettem és az egészet Ruel arcába locsoltam. Meg egy kicsit a hajára. Az arcáról lefolyt a pólójára ami rátapadt a felső testére.-Még most se vagy különleges.- nevettem.
Ruel felpattant itt tudtam, hogy lehet nem kellett volna lelocsolni egy énekest. A fiú megindult felém, én nevetve hátráltam.-Ruel ne. Ha elkezdek futni te akkor előnybe vagy.-Utaltam arra, hogy ő 190cm, én meg 166cm.
-Hát így jártál Ellike.-Mosolygott. És felkapott.
-Tegyél le!-Tartott magával szemben.
-Nem.
-Ne már.-Nevettem.
-Gyere csobbansz egyet.-Kacsintott.
-Na nem.-Ellenkeztem, a lábaimat Ruel dereka köré fontam, amitől egyből közel kerültem hozzá. A kezeimet meg a nyaka köré tettem.-Ha én megyek te is.-Nyújtottam ki a nyelvem.-Ruel a combom alatt fogott.
-Most az egyszer megkíméllek, de azért még vissza kapod.-tett le a padra.
-Aha persze.-Mosolyogtam.
-Gyere, menni kellene lassan. Haza viszlek.-Mondta, mire felálltam és elkezdtünk sétálni Ruel autója felé.
-Rule.-Mondta mögüllünk egy hang, mire megálltunk és utolért minket egy lány.-Szia, csinálhatnánk egy közös képet?-Kérdezte.
-Szia, persze.-Mosolygott a fiú. A kezembe nyomta a lány a telefonját, majd lefényképeztem őket.
-Ez a csajszi a barátnőd?-Kérdezte a lány Rueltől.
-Nem, csak barátok vagyunk.
-Még jó. Nem is szép.-Suttogta és elsétált.
-Ne törődj vele. Igenis szép vagy.-Karolta át a vállam, és oda sétáltunk az autójához. Végig csendben voltam. Hallgattam azt, hogy Ruel énekel.
-Köszönöm a délutánt.-Csatoltam ki az övemet.
-Máskor is Kicsi lány.-Nevetett gyönyörű mosollyal az arcán.
-Nem vagy vicces Magas fiú.-Szálltam ki.
Besétáltam, anya és Kiara nem voltak itthon, biztos a nagyinál alszanak ezért felhívtam Samet.-Szia Sam, nincs kedved itt aludni? Tudom kicsit késő van, de egyedül vagyok itthon.-Mondtam.
-Oo már megyek is.-Mondta Wyatt.
-Hol van Sam?
-A szobájában.-Mondta semleges hangon.
-Akkor oda adnád neki a telefont! Seggfej.
-Cica nem, mert most nem ér rá. Valami srác van nála. De én indulok hozzád....ha már nincs otthon senki...-Kuncogott.
-Felejtsd el Wyatt. Szólj majd légyszi Samnek, hogy kerestem.
-Mit kapok cserébe?
-Semmit.
-Egy csók?-Alkudozott.
-Baszd meg!-Emeltem fel a hangom.
-Téged bármikor, csak kérned kell.-Mondta, mire rácsaptam a telefont.
Szóval egyedül maradtam...
YOU ARE READING
Nem vagy az esetem!
Romance•Befejezett• 17 éves Elliet elrángatja a legjobb barátnője egy Ruel koncertre. Egy dedikált fénykép megváltoztatta az életét. Ruel egy személyes elérhetőségét írt rá. 2023 Romantikus 🥇