10.rész

4.1K 115 5
                                    

Szomorúan de elkezdtem haza sétálni. Nincs itt Sam se Ruel. Vannak még haverjaim, de azok nem olyanok. Úgy, hogy egyedül maradtam.
A 4 nap alatt amíg nem volt itt Ruel, nem keresett Sam. Egyszer próbáltam hívni de semmi. Ma jön haza Ruel úgy, hogy úgy döntöttem kimegyek elé, a raptérre. Úgy volt, hogy taxival megy haza......

-Majd jövök anya.-Kiablátam és kimentem az ajtón. Beültem az autómba és 2 órát vezettam a reptérig. Küldtem Ruelnek egy képet, amin az látszik, hogy a 2-es kapu előtt állok. Csak leláttamozta. Kb 20 percet vártam. Mikor megjelent, a nyakán fejhallgató, a hátán a gitárja tokban. És egy bőröndött húzott, szőke haja, mint mindig tökéletesen állt. Mikor megláttam, elmosolyogtam. A fiú is észre vett, halványan elmosolyodott, és elindult felém. Kicsit furva volt, mert páran lefényképezték, de őt nem zavarta, csak sétált tovább. Majd megállt előttem elengedte a bőröndjét, egyből megöleltem. Nem gondolta volna, hogy én fogom kezdeményezni az ölelét, ezért meglepődött. De egyből vissza ölelt.
-Szia.-Suttogtam a vállába.

-Szia kicsi lány.

-Hiányoztál.-Mondtam ki, az igazat. Mert tényleg hiányzott. De amint kiejtettem, eltólt magától.

-Menjünk, sokan vannak.-Fogta meg a böröndjét, és indultunk el. Fura volt....de oké.

-Milyen volt a fesztivál?-Kérdeztem.

-Elment.-Mondta szűk szavúan.-És te mit csináltál addig itthon?

-Főként otthon voltam, meg voltam egy barátomnál, de semmi több. Sam továbbra se beszél velem.-Szomorodtam el.

-Nekem is rossz lenne, ha az a lány aki évek óta bejön, hirtelen jóba lenne a legjobb barátommal.-Mondta flegmán.

-Na jolvan. Hagyd abba, mert mehetsz taxival is. 2 órát vezettem azért, hogy te is ellenem legyél.-Mondtam dühösen. Ruel megforgatta a szemét, majd a szabad kezével átkarolta a vállamat. Így sétáltunk az autómhoz. Beültünk majd rá néztem.-Hova vigyelek?-Kérdeztem.

-Haza.-Mondta.

-Oké, az hol van?-Kérdeztem mert fogalmam sincs, hogy hol lakik.

-Majd mondom merre kell menni.-Szóval elindultunk, nem nagyon beszélt Ruel, inkább csak csendben mondta merre menjek. Majd pár óra kocsikázás után oda értünk.-Gyere be, nincs itthon senki.-Mondta. A házuk nagy volt és szép. Kiszálltunk és elindultunk be. Modern tágas volt, a nappali ahova beléptünk.

-Hűha.-Mondtam, Ruel körbe vezetett, és felmentünk a szobájába. Nagy és letisztult szobája volt. Tele hangszerekkel. Volt pár könyve, egy nagy ágy. Íróasztal, Tv. És még egy kanapé is volt ott.

-Szóval itt lakok.-Mondta, mire leültem a kanapéra.

-Nagyon szép.-Mondtam, és leültem mellém.

-Szóval....-Kezdte.-Mit írjak Samnek?-Kérdezte csalódottan. Láttam rajta, hogy nincs kedve a randihoz.

-Hívd el vacsorázni.-Mondtam.

-Oké.-Kezdett el pötyögni, majd elküldte.

-Jó barát vagy.-Néztem a szemébe.

-Barát.-Mondta felszínesen.

-Mi a baj?-Kérdeztem.

-Semmi.-Vágta rá.

-Mégegyszer, mi a baj?

-Csak az Ellie, hogy nem akarom ezt nekem Sam nem jön be. És még erre is képes vagyok.....érted.-Suttogta az utolsó szót.-Neked meg Samen kívűl senki nem fontos.-Mondta a szemembe.

-Ez hülyeség.

-Ó Igen?-Fordult felém teljes testével.-Most is csak azért jöttél, hogy kérj valamit. De azt, hogy én mint barát mit szeretnék, az már nem érdekel.

-Persze, hogy érdekel...-Néztem a szemeibe.

-Nem, végig nem is érdekelt. Csak azt nézted, hogy Samnek jó legyen. Most is ezért jöttél.

-Nem! Én miattad jöttem, mert tényleg hiányoztál te seggfej. Mit csináljak ha a legjobb barátnőm szerelmes beléd? Nekem is fáj, mert kedvellek.....-Álltam fel.-De tudod mit cseszd meg, nem érdekel mit csinálsz. Nem. Ha akarasz elmész vele, ha akarsz nem.-Mondtam és otthagytam. Dühösen, sétáltam ki az autóhoz. Bepattantam és haza indultam. Elegem van, mindenből főleg ez a Rueles szarből. Eldöntöttem, hogy lelépek. Leköltözök vidékre a nagyihoz, egy kicsit. Végig dühösen, jöttem haza. Csak anyát találtam otthon.

-Anya elmegyek.-Mondtam, és indultam fel a szobámba.

-Hova?-Kérdezte.

-Nagyihoz. Nem maradok elegem van. Mindeki csak haragszik rám, pedig végig úgy csináltam, hogy mást helyeztem előtérbe, nem magamat.-Vettem elő a böröndömet.

-Ne indulj most el, későn érnél oda. Majd holnap.-Mondta és az órámra néztem. Késő délután. Nagyon szuper, csak éjjel érnék oda.

-Oké.

-Segítek pakolni, ha tényleg elszeretnél menni.-Ült le mellém.

-Szeretnék menni.-Mondtam határozottan. Anya tényleg segített, ami koszos ruhám volt, azt kimosta és elpakoltuk. A mobilomat nem is néztem, csak azt vettem észre, hogy egyszer csörgött.
Másnap hajnalba keltem és reggel 6.-kor indultam.

-Szia anya.-Pusziltam meg anyukámat.

-Óvatosann vezess.-Ölelt meg.

-Persze.-Kiara még aludt ezért csak a fejére nyomtam kettő puszit.-Ja anya, ha véletlen keresne valaki....-Vakartam meg a fejem.

-Ruel, Sam?-Kérdezte.

-Igen. Ne mondd, hogy hol vagyok.-Kérleltem.

-Persze, drágam.
Anya kikísért az autóhoz, össze dugtam a telóm az autóval, hogy így aktiváljam az androidautót. Beütöttem a GPS-be, hogy hova akarok menni. És hát több mint 580Km. Ránéztem az üzeneteimre. Ruel írt.

Ruel.
-Sajnálom Ellie, holnap átmegyek és megbeszéljük.

Én
-Ezzel elkéstél.

Csak ennyit írtam. És elindultam.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now