16.rész

4K 116 2
                                    

Hirtelen kicsapódott Luke ajtaja, és Sam lépett ki rajta, a haját igazgatta. Elbúcsúzott a fiútól, és ott hagyta. Egyből meglátott engem, és látta, hogy nem oké valami.

-Mi történt?-Kerdezt sebesen.

-Itt van apa a családjával.-Mondtam szomorúan. Mire megölelt.

-Sajnálom.-Suttogta.-Haza menjünk?-Kérdezte.

-Igen.-Bólintottam.

-Keressük meg Ruelt.-Kulcsolta össze a kezünket, majd az öltöző felé indultunk. Mikor oda értünk, akkor sétált ki Bonnie. Ribancosan nevetgélt. Sam észre vette, és ideges lett. Elengedte a kezemet. Oda sétált idegesen Ruelhez, a kezét a fiú mellkasára tette, és vissza lökte az öltözőbe. Megfogott Sam engem is behúzott és az öltözőbe. És Bonnie-ra csapta az ajtót.

-Mi bajod?-Kérdezte Ruel.

-Még össze se jöttél a legjobb barátnőmmel, de máris megcsalod?-Kérdezte, nekem meg kitágúlt a szemem.

-Mi? Nem.-Mondta a fiú.

-Jó. Mindegy, megyünk haza!

-Miért?

-Mert itt van Ellie apja.-Mondta Sam, és én megint elszomorodtam.

-És?-Kérdezte össze zavarodva Ruel.

-És hozta a másik családját, akik utálnak engem. Bezzeg minket soha sehova nem vitt el, és mi tényleg a lányai vagyunk, de ők nem. Kiara 11 éves, és az apjával jó ha, ha évi egyszer találkozik. Engem ne vigyen sehova, mert nem szükséges, de a húgom még kicsi, és szüksége lenne egy rohad apára. Utálom azt a szemetet, és haza akarok menni!-Mondtam mérgesen. Ruel mellém sétált és a szemeimbe nézett.

-Ell nem menkülhetsz el mindig ha történik valami. Fáj biztos, de mi itt vagyunk melletted.-Mondta mire szomorúság miatt, megöleltem. Ruel az allát a fejem tetejére tette.

-Úristen de aranyosak vagytok együtt!!-Mondta elérzékenyűlve Sam. Mire eltóltam magamtól a fiút.

-Maradunk?-Kérdezte tőlem Ruel.

-Maradunk.-Bólintottam.

-Akkor gyertek csajok vegyünk valamit enni. Meghívlak titeket.-Mondta, mire bólintottunk. Sam megfogta a kezem, és belém karolt. Így indultunk el, kimentünk a tömegbe, ahol egyből jöttek Rueles a rajongók. Ő csinált velük képet és tovább mentünk egy büféhez.

-Felezünk pizzát?-Kérdezte Sam.

-Jóhogy.-Bólintottam.
Sam oda sétált, és leadta a rendelést, majd kért üdítőket, utána Ruel is rendelt, és leültünk egy asztalhoz.

-Ruhadt meleg van.-Panaszkodott Sam.

-Nyár van.-Mondta Ruel.
Lassan kihozták a kajánkat. Elkezdtünk enni. Ruel nem pizzát kért hanem valami más fajtáját, de nem bírtam kinézni, hogy mi az. Láttam, hogy Sam is azt nézni. Hirtelen elvette a fiútól, és megkóstolta.

-Aaa.-Fintorodott el, és tovább adta nekem. Mire én is megkóstoltam.

-Aa.-Fintorodtam el én is. Majd vissza raktam Ruel elé.

-Most össze nyaltátok.-Nevetett a fiú.

-Nálunk megesik.-Mondtam, mire Sam bólintott. Megkajáltunk majd hozták a számlát. Sam megszólalt.

-Az úriember fizeti.-Bökött Ruel felé. Ruel kifizette, majd felálltunk. Ruel átkarolta mindkettőnk vállát, és így sétáltunk tovább. Majd egy szervező megállított minket. Ruellel akart beszélni.

-Egy pillanat csajok.-Engedett el minket.

-Oké.-Mondta Sam. Ruel elsétált, mi meg ott maradtunk.

-Ott vannak.-Mondtam lefagyva.

Nem vagy az esetem!Where stories live. Discover now